مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان؛

تعاونی های برتر هرمزگان معرفی و تجلیل می شوند

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۱:۱۹
کد خبر: ۳۱۳۷۳۹
تعاونی های برتر هرمزگان معرفی و تجلیل می شوند
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان از برگزاری دهمین جشنواره تعاونی های برتر استان خبر داد و گفت: در اولین روز از هفته تعاون، 18 تعاونی برتر استان معرفی و تقدیر می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "مهندس سلیمی" افزود: پس از اعلام فراخوان جهت مشارکت شرکت تعاونی ها در این جشنواره، 171 شرکت تعاونی در سطح استان در سامانه این جشنواره ثبت نام کردند.

وی،  کارآفرینی و اشتغال، اقتصادی و مالی، صادرات و ارزآوری، توسعه منطقه ای و توانمندسازی و رفاه اجتماعی را از جمله محورهای انتخاب تعاونی های برتر عنوان کرد.

 

وی اظهار داشت: با بررسی مولفه هایی مانند برخورداری از تراز مالی مثبت، وجود کمترین میزان نارضایتی از تعاونی، مدیریت مشارکتی، دارا بودن استاندارد های لازم در ساختار و اداره تعاونی، برخورداری از حد مطلوب و مناسب خدمات و تولید این تعاونی های برتر انتخاب شدند.

 

تقدیر از تعاونگران نمونه کشور، به تصویر کشیدن نقاط قوت و موفقیت این بخش، ترویج فرهنگ تعاون و شناساندن نمونه‌های موفق تعاونی و توانمندی‌های بالقوه آن و ایجاد انگیزه مضاعف در زمینه کار گروهی، بهره‌مندی بیشتر از استعدادها و نیز تجمیع سرمایه‌های اندک‌ از جمله  اهداف این جشنواره می باشد.

 

11 تا 17 شهریور به نام هفته تعاون نامگذاری شده است.

 

قابل ذکر است که در دهمین جشنواره تعاونی های برتر استان هرمزگان از هشت شرکت تعاونی نیز بعنوان شرکت تعاونی های شایسته تقدیر، تجلیل می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز