معاون توسعه مشارکت های مردمی کشور در نشست صمیمی با پرسنل کمیته امداد هرمزگان:

تاکید بر ارتقای کمی و کیفی خدمت رسانی به مددجویان

۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۰۹:۴۲:۵۴
کد خبر: ۳۱۵۸۹۵
تاکید بر ارتقای کمی و کیفی خدمت رسانی به مددجویان
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور امروز در نشستی صمیمی با پرسنل کمیته امداد هرمزگان در محل نماز خانه اداره کل کمیته امداد این استان بر ضرورت ارتقای کمی و کیفی خدمت رسانی به مددجویان تاکید کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ خاکسار در این نشست با اشاره به ارزشمندی خدمت در این نهاد مقدس به عنوان یادگاری از امام راحل (ره) گفت : امیدورایم که  تک تک ما بتوانیم توفیق خدمت رسانی و حضور در این نهاد را ارج نهیم و پاسخ تلاش ها و خدمت به محرومان جز به دست خدای مهربان نیست .

وی در ادامه ی صحبت های خود با جمعی از تلاش گران امدادگر  افزود :  ما امدادگران باید تمام تلاش و همت خود را در این عرصه بگذاریم  تا مردم و جامعه مددجویی احساس کنند که این امدادگران با تمام وجود در اخیار آن ها و آماده ارائه خدمت به آن ها هستند .

معاون توسعه مشارکت های مردمی  کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت : باید فضا را برای خدمت رسانی و حضور پررنگ تر مردم به عنوان خیران و نیکوکاران و حامیان مددجویان و نیازمندان بیش از پیش  فراهم کنیم .

  خاکسار افزود :  در نشست دوستانه ای  که با اعضای شورای  کمیته امداد با مقام معظم رهبری داشته ایم ایشان  استفاده از امکانات مناسب ، کوچک سازی و چابک سازی سازمان را از جمله مهمترین سرلوحه های کار امداد گران قلمداد کردند.

وی گفت : همچنین در این نشست مقام معظم رهبری با اشاره به فعالیت موسسات خیریه که انصافا کارهای زیادی برای نیازمندان انجام می دهند آسوده کردن آن ها از انجام کارهای اداری را خواستار شد .

 خاکسار افزود : رهبر انقلاب اسلامی در این نشست فعالیت امدادگران را از بزرگترین و مهمترین وظایف در خدمت رسانی عنوان کرد و توفیق برای تمامی خدمتگران در این عرصه را از خدای بزرگ مسئلت کردند  .  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز