مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان:

هشت شرکت تایید صلاحیت شده برای سرویس مدارس

۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۲:۴۲:۱۰
کد خبر: ۳۱۶۰۶۴
هشت شرکت تایید صلاحیت شده برای سرویس مدارس
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از تایید صلاحیت فعالیت هشت شرکت حمل و نقل در حوزه سرویس مدارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی کرم پور در نشست شورای ترافیک استان، بیان داشت: در راستای پروژه مهر، به همت انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش، دربخش پشتیبانی امورحمل ونقل و سرویس مدارس علاوه بر برگزاری مستمر جلسات کارگروه ماده ۱۸و کارگروه نظارت، نشست توجیهی یکهزار راننده سرویس مدارس نیزدربرنامه است .

رئیس کارگروه ماده ۱۸ دربحث حمل و نقل همچنین با اشاره به اینکه ۳۸۰ مدرسه درحاشیه راهها و ۱۳۰ مدرسه نیز در مناطق پرتردد شهری قرار دارند، یادآورشد: در مجموع ۵۱۰ مدرسه در معابر پرتردد شهری و حاشیه راههای برون شهری قراردارند که نیازمند تدابیر ویژه ترافیکی هستند. برابر اعلام اداره کل حمل و نقل و پایانه ها عملیات ایمن سازی فیزیکی و همچنین آموزش‌های ترافیکی در ۵۰ مدرسه  در حال انجام است و برای مدارس شهری که در معابر پرتردد قرار دارند نیزکارنصب علایم، خط کشی ونصب سرعت گیر توسط شهرداری ها در حال انجام است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: سال تحصیلی جدید درهرمزگان با ۳۲۶هزاردانش آموز در دوره های مختلف تحصیلی آغاز می شود که برای این تعداد دانش آموز سه هزار و ۹۳۱مدرسه در قالب ۱۵هزار و ۹۷کلاس درس درنظرگرفته شده است.

به گفته کرمپور از این تعداد مدرسه یک هزار و ۲۶۹مدرسه در مناطق شهری با جمعیت دانش آموزی ۱۷۷هزار نفرو دوهزار و ۶۶۲مدرسه روستایی با جمعیت ۱۴۹هزار دانش آموزهستند که ۱۱۷هزارو۲۰۰ نفر آن فقط مربوط به شهرستان بندرعباس است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز