در پنج ماه امسال؛

استاندارد هرمزگان ۲۳ هزار اظهارنامه بررسی کرد

۱۳۹۴/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۲:۴۳
کد خبر: ۳۱۷۳۹۰
استاندارد هرمزگان ۲۳ هزار اظهارنامه بررسی کرد
مدیرکل استاندارد هرمزگان گفت: در پنج ماه امسال 23 هزار و 187 اظهارنامه صادراتی و وارداتی در واحدهای زیر مجموعه این اداره کل مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عیسی باقر زاده همایی افزود: این تعداد شامل 20 هزار و 69 اظهارنامه کالاهای وارداتی مشمول استاندارد اجباری و تعیین ماهیت و سه هزار و 118 اظهارنامه کالاهای صادراتی مشمول استاندارد اجباری و تعیین ماهیت می باشد.
وی بیان داشت: دراین مدت همچنین 11 پروانه کاربرد علامت استاندارد جدید برای محصولات تولیدی استان صادر ، 37 مورد تمدید، شش مورد تعلیق و 14 مورد نیز باطل شده است.
مدیرکل استاندارد هرمزگان اظهارکرد: در این مدت 161 مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی ، دو مورد بازرسی از واحدهای خدماتی ، 66 مورد از شهربازی ها و 17 مورد از جایگاه های سی ان جی انجام شده است.
همایی یادآورشد: 107 کمیته تایید صلاحیت برای مسوولان کنترل کیفیت واحدهای تولیدی دراین دمت تشکیل شد که 34 نفر موفق به دریافت تاییدیه شدند .
وی نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی را از مهم ترین وظایف استاندارد دانست و گفت: در این راستا 188 مورد نمونه برداری از این واحدها انجام شده و به 29 واحد متخلف تذکر و 52 واحد متخلف نیز اخطار داده شد.
این مسوول تاکید کرد: بازرسی از صنف ها و مراکز توزیع کالا نی با جدیت در حال اجراست که در این مدت از فروشگاه های بزرگ و زنجیره سطح استان 60 مورد بازرسی ، از مراکز خرده فروشی دو هزار و 57 مورد بازرسی و از عمده فروشی ها 16 مورد بازرسی صورت گرفت.

نظر شما