معاون فرهنگی منطقه آزاد قشم خبر داد:

خدمات حوزه گردشگری بدون وقفه ادامه دارد

۱۳۹۴/۰۶/۲۲ - ۱۰:۱۹:۲۳
کد خبر: ۳۱۷۹۴۱
خدمات حوزه گردشگری بدون وقفه ادامه دارد
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: علیرغم تخریب کامل ساختمان اداره کل گردشگری براثر آتش سوزی روز جمعه، ارائه خدمات این حوزه بدون وقفه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مسعود کرباسچی اعلام کرد: تمامی اوراق موجود در ساختمان اداره کل گردشگری براثر آتش سوزی از بین رفته است اما خوشبختانه اسناد، پروانه ها و سابقه فعالیت های این حوزه در سیستم پشتیبان (بکاپ) معاونت فرهنگی موجود می باشد.

وی ادامه داد: بخش مهمی از اسناد حوزه گردشگری قشم هم در سیستم معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد می باشد و فعالان حوزه گردشگری بدون هیچگونه نگرانی می توانند مسائل خود را در ساختمان جدید اداره کل گردشگری در مجموعه باغ موزه گیاهشناسی پیگیری کنند.

کرباسچی در پاسخ به این سوال که آیا تجهیزات آتش نشانی قشم برای حواث غیر مترقبه کافی است،  گفت: با توجه به سیاست های توسعه ای قشم، باید توجه ویژه ای به ساختار مجموعه آتش نشانی داشته باشیم و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم هم خرید چند دستگاه ماشین آلات مدرن آتش نشانی را در دستور کار این سازمان قرار داده است.

وی با اشاره به بازدید کارشناسان فنی سازمان منطقه آزاد قشم از مجتمع های تجاری و اقتصادی این جزیره، بر لزوم به روز رسانی و رعایت مسایل ایمنی و اطفای حریق این مراکز تاکید کرد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در ارتباط با میزان خسارت ناشی از آتش سوزی ساختمان اداره کل گردشگری قشم گفت: مسئولان بیمه در حال بررسی میزان خسارات هستند و با اعلام نتیجه مراتب به اطلاع مردم خواهد رسید.

ساختمان چوبی و قدیمی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم ساعت 11 روز جمعه براثر اتصال سیم برق دچار آتش سوزی شد و به کلی از بین رفت.

بنا به این گزارش، به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد بخشی از ساختمان باغ موزه گیاهشناسی قشم با هدف عدم وقفه در امور حوزه گردشگری در اختیار اداره کل گردشگری قرار گرفت و از صبح شنبه نیروهای این اداره کل به ارائه خدمات مشغول می باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز