طی یک عملیات؛

کشف محموله بزرگ تریاک

۱۳۹۴/۰۶/۲۶ - ۰۷:۱۹:۴۳
کد خبر: ۳۱۹۶۸۹
کشف محموله بزرگ تریاک
جانشین فرمانده انتظامی استان "هرمزگان" از کشف یک تن و 500 کیلو تریاک در یک عملیات موفق پلیسی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سرهنگ "علی میرشمسی" گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مطلع شدند و رسیدگی به آن را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه طی تحقیقات گسترده و شبانه روزی مشخص شد، اعضای باند در تلاش هستند محموله بزرگ مواد مخدر را از  بندرعباس انتقال دهند ، افزود: ضمن هماهنگی قضائی چندین اکیپ مجرب تشکیل که به مسیرهای اصلی و فرعی مورد نظر اعزام شدند و به صورت نامحسوس تردد خودروهای عبوری را کنترل کردند.

این مقام انتظامی استان اظهارداشت: مأموران با استفاده از گشت زنی نامحسوس و ایست و بازرسی موقت و مقطعی،خودروهای حامل محموله مواد مخدر شامل دو دستگاه خودرو زانتیا و دو دستگاه پژو 405، در حوالی پایانه بار"بندرعباس" را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان "هرمزگان"اظهار داشت:قاچاقچیان بدون توجه به فرمان پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار نمودند که پس از تعقیب و گریز مسیر طولانی و هدف قرار گرفتن لاستیک خودروهای حامل مواد مخدر،خودرو ها متوقف و در بازرسی از آن ها یک تن و 500 کیلو گرم تریاک کشف و سه سوداگر مرگ در این زمینه دستگیر شدند.

سرهنگ میرشمسی با اشاره به کشفیات 36 تنی انواع مواد مخدر در نیمه اول سال جاری، افزود: از ابتدای سال تا کنون 121 باند قاچاق مواد مخدر متلاشی، 461 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل مواد مخدر توقیف و افرادی نیز در رابطه با مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پلیس علاوه بر انجام کار سخت افزاری در بحث مبارزه با قاچاق مواد مخدر اقدامات نرم افزاری نیز در دستور کار خود قرار داده و از ابتدای سال جاری بالغ بر 60 جلسه آموزش همگانی در سطح استان توسط کارشناسان پلیس مبارزه با مواد مخدر تشکیل شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز