با تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛

تبیین اولویت های سرمایه گذاری قشم

۱۳۹۴/۰۶/۲۶ - ۰۷:۳۲:۳۳
کد خبر: ۳۱۹۶۹۲
تبیین اولویت های سرمایه گذاری قشم
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: اولویت های جزیره در بخش های مختلف اقتصادی، فرهنگی، گردشگری، صنایع، نفت و گاز و کشاورزی باید تبیین شود تا بتوانیم به شاخص های مورد نظر دست یابیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، «حمیدرضا مومنی» در جلسه شورای تعیین اولویت‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد قشم، بیان کرد: به منظور تدوین سند اولویت‌های قشم باید طرح توجیهی مناسب در این زمینه تهیه و سپس به منظور اجرایی شدن آن، مقدمات لازم را فراهم کرد.

وی کاهش زمان رسیدگی به کار سرمایه گذاران، پرهیز از اظهار نظرهای غیرکارشناسی و جلوگیری از برخوردهای سلیقه ای را از نیازهای سرمایه گذاری در قشم برشمرد و افزود: نبود نگاه توسعه ای و برنامه های میان مدت و بلندمدت در چندسال گذشته موجب شده مشکلاتی در برخی زمینه ها ایجاد شود.

رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم بر ضرورت نمادسازی شهری در قشم تاکید و اضافه کرد: باید سازه های منحصر به فرد و خاص جزیره در قشم ایجاد شود تا هویت مشخص و تعریف شده ای در اذهان عمومی داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت برنامه ریزی در جزایر هنگام و هرمز تاکید و اضافه کرد: باید با درس گرفتن از تجربیات قشم، زمینه رفاه گردشگران و سرمایه گذاران در این جزایر به خوبی فراهم شود.

مومنی گفت: با رفع تحریم ها و بازشدن بازارهای جهانی باید خودمان را برای پذیرش سرمایه گذاران از هر لحاظ آماده کنیم و در این مسیر با نگاه ویژه و فرابخشی برنامه ریزی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز