مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان:

آمادگی سرمایه گذاران داخلی و خارجی در طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان

۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۰۸:۱۷:۲۷
کد خبر: ۳۲۰۲۲۰
آمادگی سرمایه گذاران داخلی و خارجی در طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان
نخستین کنفرانس آهن و فولاد ایران که با همکاری سازمان ایمیدرو نشریه متال بولتن و با حضور 350 شرکت داخلی و خارجی در تارخ های 24 و 25 شهریماه سال جاری در جزیره کیش برگزار شد، که در حاشیه برگزاری این کنفرانس سرمایه گزاران خارجی ضمن ارائه پیشنهدات خود آمادگی را برای سرمایه گذاری در طرح های توسعه ای فولادهرمزگان اعلام نمودند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در این مذاکرات مهندس امیر مسعود هراتیان مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان به تشریح ظرفیت ها و طرح های توسعه‌ای فولاد هرمزگان و پرداخت و از آمادگی همه جانبه با سرمایه گذاران داخلی و خارجی خبر داد.

در این نشست‌ها در خصوص موضوعات مختلفی مانند فروش محصولات، خرید مواد اولیه و قطعات یدکی و جذب سرمایه های داخلی و خارجی برای طرح های توسعه مذاکراتی انجام شد که سرمایه گذاران خارجی علاقه مندی خود را به منظور مشارکت در فولادهرمزگان اعلام نمودند که این پیشنهادات بررسی می شوند.

با توجه به شرایط مثبت و امیدبخشی که پس از توافق هسته ای بوجود آمده و همچنین توجه ویژه دولت جمهوری اسلامی ایران به توسعه سواحل خلیج فارس و توسعه صنعت فولاد در استان هرمزگان و معرفی این استان بعنوان قطب اول فولادکشور با ایجاد ظرفیت تولید 10 میلیون تن در سال، سرمایه گذاران خارجی بخش معدن و صنایع معدنی بخصوص فولاد توجه ویژه ای به این مناطق دارند.

شرکت فولادهرمزگان بعنوان پیشرفته ترین کارخانه فولادی کشور و چهارمین کارخانه فولادکشور از لحاظ ظرفیت تولید و همچنین قرارگرفتن در سواحل خلیج فارس بهترین گزینه برای سرمایه گذاری می باشد.

همچنین با توجه به نیاز بازار داخلی به محصولات ویژه تولیدی فولادهرمزگان و توانایی این شرکت در تولید محصولات ویژه  بخصوص تختال مورد نیاز شرکت فولاد اکسین برای تولید لوله های خطوط انتقال شرکت نفت، مذاکر مدیرعامل فولادهرمزگان و مدیرعامل فولاد اکسین در این مورد انجام شد و فولاداکسین علاقه مندی خود را با توجه به کیفیت برتر تختالهای فولادهرمزگان برای تامین ماده اولیه محصولات خود اعلام نمود.

گفتنی است: نشست ویژه ای با دکتر بهرام سبحانی رئیس هیات مدیره شرکت فولادهرمزگان برگزار شد که ایشان درباره افزایش بهره وری، استفاده بهینه از منابع و تلاش ویژه برای عبور از شرایط فعلی بازار فولاد تاکید ویژه ای نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز