فرماندار بندرعباس:

جشن عاطفه‌ها تمرین مهروزی و نوعدوستی در جامعه

۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۲:۴۰:۱۰
کد خبر: ۳۲۰۴۱۷
جشن عاطفه‌ها تمرین مهروزی و نوعدوستی در جامعه
احمد پویافر فرماندار بندرعباس در مراسم جشن عاطفه‌ها حضور یافت .

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، فرماندار بندرعباس در مراسم جشن عاطفه ها اظهار داشت : یکی از کارکردهای نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) حفظ شعائر دینی از جمله مصادیق ایثار فداکاری و بخشش است که با توجه به نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس ، در جشن عاطفه‌ها نمود عینی می یابد و این سنت حسنه هر ساله در سراسر میهن ایران اسلامی برگزار می‌گردد .

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت نوع‌دوستی همکاری صادقانه و آگاهانه مردم برای رسیدن به اهداف به منظور رفع مشکلات و کمبود هاست و مشارکت در امور خیریه بخصوص در جشن عاطفه ها دوستی در راستای خدمت گذاری به نیاز مندان می باشد .

احمد پویافر در ادامه تصریح کرد : جشن عاطفه‌‌ها تمرینی برای مهرورزی و دوست داشتن انسانها است ، باید فرهنگ بخشش را در لایه های جامعه بصورت عملی نهادینه کرد تا انسان دوستی در جامعه به معنای واقعی خود نمایان شود.

پویافر در پایان اذعان داشت : جشن ملی عاطفه ها با هدف ترویج فرهنگ احسان و نوعدوستی در عرصه های فرهنگی اجتماعی برگزار میگردد و امید است مردم نیکوکار شهرستان بندرعباس با اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی خود به دانش آموزان نیازمند بیشتر از سالهای گذشته کمک نمایند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز