مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان:

اعزام سه تیم جست و جو و نجات به شهرستان رویدر

۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۰۹:۲۳:۴۷
کد خبر: ۳۲۰۶۸۳
اعزام سه تیم جست و جو و نجات به شهرستان رویدر
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان از وقوع سیل و آبگرفتگی در غرب استان هرمزگان خبر داد و افزود: 3 تیم عملیاتی برای یافتن 5 مفقود به منطقه اعزام گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، آقای اعمی مدیر عامل هلال احمر استان گفت: بارش شدید در منطقه رویدر  واقع در غرب استان هرمزگان موجب وقوع آبگرفتگی و طغیان رودخانه فینی  شد.

آقای علی اعمی برنطین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت :  پس از تماس پاسگاه محل و اورژانس با شماره تلفن ندای امداد (۱۱۲) مبنی بر وقوع سیل و آبگرفتگی در رویدر  بلافاصله یک تیم ارزیاب ، یک تیم جستجو نجات در سیلاب و یک تیم آنست (جستجو نگهداری سگهای تجسس ) به منطقه  اعزام شدند.

آقای اعمی گفت : طغیان رودخانه فینی ناشی از بارش شدید باران در بخش رویدر چهار تن از اعضای یک خانواده را به کام مرگ کشاند. اعضای یک خانواده از اهالی روستای رودبار بخش رویدر که برای مشاهده جریان آب ناشی از بارندگی حوالی ساعت 23 شامگاه پنجشنبه 26 شهریور راهی یکی از آب نماهای مسیر رودخانه فینی در حوالی روستای رودبار شده بودند، ناگهان با حجم وسیعی از آب مواجه میشوند و این در حالی بود که با توجه به تاریکی هوا متوجه طغیان رودخانه نشده بودند و جریان شدید آب پنج تن از اعضای این خانواده را با خود می برد.

 وی در ادامه گفت : عملیات جستجو از بامداد جمعه بلافاصله پس ازاطلاع از این موضوع با حضور فرمانداری وهمکاری نیروی انتظامی واورژانس آغاز واقدام به جستجوی افراد کردند که اجساد سه نفر ازاین افراد همان شب پیدا و حدود ساعت سه بامداد یک نوجوان چهارده ساله توسط امدادگران ومردم از آب گرفته شده و نجات پیدا میکند  وجسد یک نفر دیگر روز جمعه پیدا وتحویل پزشکی قانونی شد.

شهرستان بندر خمیر در 70کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز