معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان مطرح کرد:

لزوم برنامه ریزی مناسب فرهنگی برای تقویت روحیه همدلی و همزبانی در دانشگاه ها

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۶:۵۵:۳۰
کد خبر: ۳۲۱۵۲۶
لزوم برنامه ریزی مناسب فرهنگی برای تقویت روحیه همدلی و همزبانی در دانشگاه ها
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان بر لزوم برنامه ریزی فرهنگی مناسب برای عملی سازی شعار همدلی و همزبانی در دانشگاه ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، بهروز اکرمی در دیدار با روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان هرمزگان که بمنظور آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد، گفت: روسای دانشگاه ها تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی را اتخاذ نمایند.

وی با اشاره به لزوم ارائه خدمات مناسب آموزشی و رفاهی به دانشجویان، خاطر نشان کرد: محیط تحصیلی و اسکان باید متناسب با شان و جایگاه دانشجویان باشد و مسئولان با اتخاذ تدابیر لازم به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در اسفندماه ماه سال جاری و نقش تشکل های دانشجویی در ایجاد نشاط سیاسی، تصریح کرد: رونق شور و نشاط سیاسی در دانشگاه ها می تواند توسط تشکل های دانشجویی در محیط دانشگاهی و سپس به جامعه منتقل شود که این  امر نقش بسزائی در حضور حداکثری جامعه در انتخابات خواهد داشت و البته نباید این نشاط سیاسی توسط برخی جریان های خاص به هرج و مرج تبدیل شود.

شایان ذکر است؛ در ابتدای این جلسه روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود برای ارتقاء سطح کیفی آموزشی و رفاهی دانشجویان پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز