فرماندار بندرعباس :

فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در حوزه سلامت از وظایف اصلی شوراء است

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۷:۰۸:۰۲
کد خبر: ۳۲۱۵۲۸
فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در حوزه سلامت از وظایف اصلی شوراء است
کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان به ریاست احمد پویافر فرماندار بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس ، فرماندار بندرعباس در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید افزود : موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف ، مدیون خون پاک شهداء و ایثارگری های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت : ما باید دانش و آگاهی مردم را نسبت به مسائل بهداشتی و بهداشت روان افزایش دهیم تا خود مردم نیز به عنوان بازویی برای حوزه بهداشتی در پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها و نیز پیشگیری از مشکلات بهداشت روانی عمل کنند و همه‌ی بخش های شهر و ادارات باید در بحث بهداشت سهیم باشند.

احمد پویافر با تاکید به بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید و اهمیت بهداشت در مدارس اظهار داشت : تغذیه نامناسب یکی از مهم ترین عوامل بیماری است و بنابراین باید در مدارس نسبت به تغذیه دانش آموزان و سایر مسایل بهداشتی مراقبت شود .

این مقام مسئول گفت : با توجه به این که موضوع سلامت از همه جهات و حتی به لحاظ امنیت موضوعی مهم و اساسی است ، از این رو باید با جدیت اقداماتی صورت گیرد چرا که نمی توان در خصوص سلامت و امنیت غذایی و بهداشت محیط و شهروندان کوتاهی صورت پذیرد .

رئیس کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان خاطرنشان کرد : دستگاههای ذیربط و مسئول در امر بهداشت تلاش مؤثری در ارتقاء سطح سلامت شهروندان داشته باشند و باید در این راه همه با هم با تعامل سازنده گام برداریم .

پویافر در ادامه با اشاره به نقش بهداشت بر سلامت جسم و تاثیر آن در سلامت روح انسان گفت: امروز فراهم ساختن محیط و فضای مناسب بهداشتی از وظایف اصلی اعضاء شورا در شهرستان می باشد و بایستی با برنامه ریزی صحیح در این زمینه گام های موثری برداشته شود .

فرماندار بندرعباس در پایان این جلسه اذعان داشت : فرهنگ سازی و اطلاع رسانی نیز در روند اجرایی امور بهداشت و سلامت بسیار حائز اهمیت است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز