استاندار هرمزگان شهادت حجاج ایرانی در فاجعه منا را تسلیت گفت

۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۴:۱۷
کد خبر: ۳۲۳۰۵۳
استاندار هرمزگان شهادت حجاج ایرانی در فاجعه منا را تسلیت گفت
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان شهادت حجاج ایرانی در فاجعه منا را تسلیت گفت و بیان داشت: شهدای این حادثه که در حین انجام مناسک حج به دیدار معبود شتافتند، از جایگاه والایی برخوردار هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، دکتر جاسم جادری با تسلیت شهادت حجاج ایرانی در فاجعه منا، عنوان کرد: شهدای این حادثه که در حین انجام مناسک حج به دیدار معبود شتافتند، از جایگاه والایی برخوردار هستند.

وی وقوع این فاجعه را نمونه ای بارز از بی لیاقتی رژیم آل سعود در مدیریت حج دانست و افزود: رژیم سعودی مقصر اصلی در بروز این فاجعه دردناک و جان باختن هزاران مسلمان است و متاسفانه با بی تدبیری نتوانسته مناسک حج را مدیریت کند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: کشورهای اسلامی باید با هماهنگی یکدیگر، اداره امور حج مسلمین را به دست بگیرند تا دیگر شاهد وقوع چنین فجایعی نباشیم.

جادری تصریح کرد: متاسفانه رژیم آل سعود به جای اینکه مراسم بزرگ و مهم حج که برای مسلمانان دارای جایگاه و اهمیتی ویژه است را درست اداره و اجرا کند، مشغول کشتار مسلمانان در یمن و اجرای سیاست های استکبار جهانی در منطقه با تفرقه افکنی و تقویت گروه هایی همچون داعش است.

وی خاطرنشان کرد: شهید و مجروح شدن هزاران مسلمان در فاجعه منا، موجی از غم و نگرانی را در میان کشورهای اسلامی ایجاد کرده و در این میان ایرانیان بسیاری نیز عزادار شده اند که باید با مقصران اصلی این حادثه برخورد شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغ دیدگان حادثه منا، اظهار داشت: شهادت حجاج بزرگوار را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و خانواده های درگذشتگان این واقعه تسلیت می گویم و برای آنان آرزوی صبر دارم.

نظر شما