اکرمی در آئین آغاز سال تحصیلی طلاب حوزه علمیه:

جهان اسلام با وقوع فاجعه منا به بی تدبیری و ناتوانی آل سعود پی برد

۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۰۷:۲۴:۴۷
کد خبر: ۳۲۳۲۶۰
جهان اسلام با وقوع فاجعه منا به بی تدبیری و ناتوانی آل سعود پی برد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان فاجعه منا را ناشی از ناتوانی و بی تدبیری آل سعود دانست و بر جلوگیری از رخداد چنین حوادثی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، بهروز اکرمی در آئین آغاز سال تحصیلی طلاب حوزه علمیه استان هرمزگان، گفت: شروع و ادامه انقلاب اسلامی گره خورده با دو عنصر روحانیت و مسجد است و حوزه علمیه به عنوان موتور محرکه نقشی بی بدیل در پیدایش انقلاب اسلامی داشته است.

وی با اشاره به نقش حوزه های علمیه در اجتماعی ساختن فرهنگ اسلامی، خاطرنشان کرد: بروز پدیده هایی همچون ازدواج سفید، افزایش نرخ طلاق و سایر ناهنجاری های اجتماعی نشانگر وجود نوعی ضعف است و حوزه علمیه می تواند به مدد دارا بودن پایگاه اجتماعی در بین مردم با تزریق اخلاق دینی به جامعه در کاهش این ناهنجاری ها موثر باشد.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به وحدت مثال زدنی برادران شیعه و سنی در استان هرمزگان، افزود: دشمن با دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی سعی در ضربه زدن به این وحدت دارد که به فضل خداوند، هیچگاه به مقصود خود نخواهد رسید.

اکرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه تلخ منا، بیان داشت: اینکه تعداد بیشماری از مسلمانان بی گناه بدلیل بی تدبیری و ناتوانی یک خاندان در حین انجام مناسک حج جان خود را از دست دهند بسیار تاسف بار است و جهان اسلام می بایست برای جلوگیری از رخداد چنین حوادثی چاره اندیشی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز