مدیرکل گمرک قشم اعلام کرد:

میزان درآمد وصولی گمرک قشم ۲۶۵ درصد رشد داشته است

۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۰۹:۱۵:۴۴
کد خبر: ۳۲۳۳۳۴
میزان درآمد وصولی گمرک قشم ۲۶۵ درصد رشد داشته است
مدیرکل گمرک قشم گفت: میزان درآمد وصولی گمرک قشم در شش ماهه نخست سال ۹۴ بالغ بر ۵۲۷ میلیارد دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲۶۵ درصد رشد همراه بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حسن سعیدی بیان داشت: میزان واردات قطعی از طریق گمرک قشم در شش ماهه نخست سال ۹۴ با رقمی بالغ بر ۱۱۹ میلیون دلار  نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۲۰ درصد رشد داشته است.

به گفته سعیدی، بیش از ۲۶ هزار تن کالا  از طریق این گمرک وارد شده که نسبت به مدت مشابه پارسال از نظر وزنی با رشد ۱۹۱ درصدی همراه بوده است.

وی ادامه داد: مهمترین کالاهای وارداتی به کشور قطعات منفصله خودرو، روغن موتور، اجزا و قطعات جاروبرقی، یخچال و مایکروفر، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لاستیک خودرو، توتون و کولر گازی هستند.

به گفته سعیدی این کالاها عمدتا از کشورهای کره جنوبی، پاکستان، امارات متحده عربی، چین، آلمان، فرانسه و برزیل وارد شده اند.

مدیر کل گمرک قشم اظهار داشت: صادرات قطعی نیز از طریق گمرک پهل در این مدت با رقمی بیش از ۲ هزار تن،  از نظر وزنی ۲۱ درصد کاهش داشته اما از حیث ارزش دلاری با مبلغی بیش از ۱۴۸ هزار دلار، شش درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: مهمترین کالاهای صادراتی نمک صنعتی، گچ بنایی و ماهی یخ زده خوراکی هستند که به امارات صادر شده اند.

سعیدی گفت: میزان درآمد وصولی گمرک قشم در شش ماهه نخست سال ۹۴ بالغ بر ۵۲۷ میلیارد دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲۶۵ درصد رشد همراه بوده است.

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
0
0
مبلغ قید شده در خصوص درآمد گمرکی خارج از تصور است ، مطالبات ایران از امریکا طی 30 سال 150 میلیارد دلار می باشد. اگر درآمد فقط یکی از گمرکات کشور 527 میلیارد دلار باشد، اصلا نیازی به تعامل با کشورهای دیگر نیست!!
لطفاً اصالت خبر را بررسی فرمایید.
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز