سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک:

نمایشگاه کتاب کودک در شهرستان بستک

۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۰۹:۳۸:۲۱
کد خبر: ۳۲۳۳۶۴
نمایشگاه کتاب کودک در شهرستان بستک
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک از افتتاح نمایشگاه کتاب کودک به مناسبت آغاز ماه مهر و بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، کاظم قاسم زاده افزود: در این نمایشگاه بیش از چهارنفر جلد کتاب در موضوعات آموزشی،  داستان های پیامبران ،  تقویت هوش و قصه های کودکان عرضه شده است که به مدت 10 روز  در محل دبستان نبوت روستای آسو از توابع شهرستان بستک برپا می باشد.

وی گفت : آشنا کردن کودکان و نوجوانان با کتب و آثار فرهنگی مفید از مجموعه وظایف ادارات فرهنگی می باشد و این نمایشگاه در راستای عمل به این مأموریت برگزار شده است.

وی ابراز داشت: برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان سبب می‌شود که کودکان و والدین‌ها آنها در مقایسه با حضور در نمایشگاه‌های عمومی با صرف وقت و هزینه کمتر بتوانند محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

کاظم قاسم زاده اظهار داشت: با اشاره به این که نگارش کتاب کودک و نوجوان یک علم است، افزود: دنیای کودکان دنیای پیچیده‌ای است و برای ورود به این دنیا باید تخصص ویژه داشت.

وی یادآور شد : یکی از اصلی‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه‌های کتاب کودک و نوجوان ایجاد زمینه برای آشنا ساختن این گروه‌های سنی با کتاب و در نتیجه تربیت یک نسل کتابخوان است.

ایشان در پایان افزودند: با اشاره به اینکه سرانه مطالعه در کشور هم‌طراز با نظام اسلامی و انقلاب ما نیست، گفت: برپایی این نمایشگاه‌ها می‌تواند گام مثبتی در زمینه ترویج کتابخوانی از سنین کودکی باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز