اکرمی در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان:

سخت ترین منازعات بین المللی با دیپلماسی فعال قابل حل است

۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۰:۱۳:۱۹
کد خبر: ۳۲۳۸۴۰
سخت ترین منازعات بین المللی با دیپلماسی فعال قابل حل است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان با اشاره به دستاوردهای اخیر نظام جمهوری اسلامی در حوزه دیپلماسی جهانی بر حل وفصل منازعات بین المللی از طریق دیپلماسی فعال تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، بهروز اکرمی در آئین آغاز سال تحصیلی دانشگاه فرهنگیان استان هرمزگان، عنوان کرد: تعلیم همراه با تربیت دو بال حرکت به سمت شکوفایی یک ملت است.

وی با اشاره به جایگاه ممتازدانشگاه فرهنگیان، افزود: تعلیم و تربیت نسل آینده بعهده دانشجویان این دانشگاه است و به همین دلیل وظیفه و مسئولیت مهمی متوجه آنان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان تلاش برای ارتقاء سطح فراگیری دانش در مدارس و دانشگاه ها را بسیار ضروری دانست و تصریح کرد: افزایش کیفیت سطح علمی دانشجویان این دانشگاه می تواند به تربیت صحیح نسل آینده کمک کند.

اکرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت جایگاه دانشگاهیان در انتخابات پیش رو، بیان داشت: رسالت جامعه دانشگاهی در آگاهی بخشی جامعه برای انتخاب صحیح و تشکیل مجلس توانا و قدرتمند بسیار مهم است.

وی ادامه داد: فعالیت سیاسی در چارچوب قانون و با حفظ آرامش مطلوب دولت است و برای نیل به این هدف تلاش خود را انجام خواهد داد.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به تدبیر دولت در حل موضوع هسته ای، خاطر نشان کرد: عملکرد دوساله دولت دکتر روحانی به واقع نشان داد که عقلانیت و سپردن امور به افراد کاردان و متخصص می تواند منشاء گره گشایی مشکلات باشد همانطور که درمسئله هسته ای تیم مذاکره کننده متعهد با تخصص و تجربه خود این موضوع را به اثبات رساند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز