دبیر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر هرمزگان:

آغاز به کار جشنواره تئاتر هرمزگان با اجرای دو نمایش

۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۰۶:۵۵:۲۰
کد خبر: ۳۲۴۱۴۷
آغاز به کار جشنواره تئاتر هرمزگان با اجرای دو نمایش
بیست و هفتمین جشنواره تئاتر هرمزگان با اجرای دو نمایش از شهرستان میناب و بندرعباس فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در اولین روز از جشنواره تئاتر ، ساعت 30/9 و 30/11 نمایش " بادی لنگویچ " به نویسندگی جعفر قاسمی و کارگردانی ایوب رحیمی از شهرستان میناب به روی صحنه رفت .

مدت زمان این نمایش 55 دقیقه بود که در پلاتو آفتاب بندرعباس به نمایش در آمد و مورد استقبال مخاطبان و تماشاگران قرار گرفت.

در ساعت 17 و 19 روز اول جشنواره نیز نمایش " رنجترانه های سیما " به نویسندگی و کارگردانی علیرضا داوری به روی صحنه خواهد رفت.

حسن رونده، ابراهیم پشت کوهی و رضا کمالی داوران بیست و هفتمین جشنواره تئاتر هرمزگان می باشند.

علیرضا درویش نژاد در دیدار و گفتگو با تیم داوری گفت : امسال سعی کرده ایم نمایش هایی به بخش مسابقه راه یابند که به لحاظ کیفی از سطح مطلوبی برخوردار باشند.

وی افزود: ارتباط و همفکری بین داوران بازبین و داوران نهایی می تواند در انتخاب گروه های برگزیده بسیار اثر بخش باشد و امیدواریم با توجه به سابقه قدمت و اصالت تئاتر هرمزگان، امسال شاهد حضور پررنگ گروه های نمایشی هرمزگان در جشنواره فجر باشیم.

دبیر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر هرمزگان اظهار داشت : با توجه به حذف بخش منطقه ای جشنواره فجر، جشنواره های استانی از حساسیت و اهمیت ویژه ای برخوردار و رقابت گروه های نمایشی را بسیار نزدیک کرده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، داوران انتخاب شده رابه لحاظ تخصص و آشنایی با نمایش استان در سطح مطلوبی دانست و عنوان کرد: این امر می تواند موجب انتخاب صحیح و همچنین ارتباط بیشتر هنرمندان با داوران و انتقال تجربه شود.

وی یادآور شد: برگزاری کارگاه های آموزشی توسط داوران ، از دیگر برنامه های جشنواره در بخش جنبی می باشد.

 

گفتنی است: بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان ، 6 مهرماه در پلاتو آفتاب آغاز شد و تا 9 مهرماه ادامه خواهد داشت و هر روز دو نمایش اجرا خوهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز