طی مراسمی؛

رونمایی از برچست ویژه سرویس‌های مدارس

۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۰۷:۰۴:۳۲
کد خبر: ۳۲۴۱۴۹
در مراسمی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران شهرداری بندرعباس و همچنین فرماندهان پلیس راهور استان، تاکسیرانان نمونه شهر بندرعباس تجلیل و برچسب ویژه سرویس‌های مدارس رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، عباس امینی‌زاده در مراسم تقدیر از تاکسیرانان نمونه و رونمایی از برچسب ویژه سرویس‌های مدارس، اظهار کرد: حمل و نقل عمومی در شهر بندرعباس یک مجموعه مهندسی به هم پیوسته است.

وی با اشاره به اینکه بخش‌های مختلف حمل و نقل عمومی باید در کنار هم قرار بگیرند تا روند مناسبی را به وجود بیاورند، افزود: بخشی مهمی از حمل و نقل عمومی در شهر بندرعباس تاکسیرانی است که در کنار آن پلیس راهنمایی و رانندگی هدایت‌گر خوبی برای این مجموعه است.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه نقش مردم در حمل و نقل عمومی بسیار تاثیرگذار است، ادامه داد: اگر هماهنگی مناسبی بین مردم و ارایه‌دهندگان خدمات صورت بگیرد، می‌توان برنامه‌های مناسب را در بخش حمل و نقل پیاده‌سازی کرد.

بابک هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: پروژه‌هایی که در بخش تاکسیرانی در حال انجام است، نوید آینده روشن برای تاکسیرانان شهر بندرعباس است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری بندرعباس توجه ویژه‌ای به بخش حمل و نقل و ترافیک دارد، افزود: ایجاد مجتمع خدماتی و رفاهی و همچنین مجتمع تعمیرگاهی ویژه تاکسیرانان جزو اولویت‌های در دستور کار است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس ادامه داد: نصب تابلوی ایستگاه‌های تاکسی و همچنین سایر ملزوماتی که تسهیل‌کننده فعالیت تاکسی‌ها است نیز در دستور کار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس قرار دارد.

هاشمی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی اتوبوس پرسرعت، گفت: امیدواریم با پروژه‌هایی که در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس تعریف شده، گام‌های مهمی در خدمات‌رسانی به شهروندان ارایه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز