در مدارس شهری مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس؛

با مهر به سوی مهر

۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۰۷:۳۸:۴۱
کد خبر: ۳۲۴۱۵۵
با مهر به سوی مهر
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 از اجرای طرح آموزش خانواده دانش آموزان کلاس اول ابتدایی با عنوان با مهر به سوی مهر در مدارس شهری مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، در اجرای پروژه مهر و کیفیت بخشی آموزشی، طرح آموزش خانواده دانش آموزان کلاس اول ابتدایی در مدارس شهری مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس با هدف آماده سازی دانش آموزان اول ابتدایی برای ورود به مدرسه برگزار گردید.

سید هادی حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 در خصوص اهمیت برگزاری این طرح عنوان کردند با توجه به نیازی که در خصوص ضرورت آشنایی خانواده ها با چالش های پیش رو و چگونگی برخورد والدین کلاس اولی در روزهای آغازین مدرسه و در طول سال تحصیلی احساس می شد طرح ((با مهر به سوی مهر)) برگزار گردید.

در این دوره محمد رضا ظهوری مدرس و مشاور خانواده در خصوص نقش والدین در کمک به کودکان کلاس اول و برخی از ویژگی های دانش آموزان کلاس اول و انتظارات معقول از آنها مطالبی بیان نمودند.

وی در ادامه در خصوص چگونگی برخورد با مشکلات احتمالی مانند امتناع بعضی از دانش آموزان از حضور در مدرسه و نگرانی آنها اشاره نمودند.

در این طرح که تعدادی از آموزگاران کلاس اول نیز حضور داشتند چگونگی رفتار در روزهای آخر تابستان و اوایل مهر ماه جهت به حداقل رساندن استرس و وابستگی کودک به مادر و پدر و خانه، شیوه های تقویت اعتماد به نفس، زیبا نمودن افکار و نگاه کودکان نسبت به مدرسه، ویژگی های کودکان و نقش والدین در کیفیت بخشی آموزشی و ... به خانواده ها آموزش داده شد.

گفتنی است در پایان بروشوری در این خصوص نیز بین شرکت کنندگان توزیع گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز