۸۴ دستگاه ماشین آلات خدماتی و عمرانی میان دهیاری های استان هرمزگان توزیع شد؛

استاندار هرمزگان: توزیع اعتبارات و امکانات میان دهیاری ها با رعایت عدالت انجام شود

۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۰۷:۱۲:۴۹
کد خبر: ۳۲۴۵۲۱
استاندار هرمزگان: توزیع اعتبارات و امکانات میان دهیاری ها با رعایت عدالت انجام شود
استاندار هرمزگان با تاکید بر رعایت عدالت در توزیع اعتبارات و امکانات میان دهیاری ها، گفت: نباید هیچ کدام از دهیاری ها در توزیع اعتبارات و امکانات احساس تبعیض کنند و این کار باید براساس عدالت صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در مراسم توزیع 84 دستگاه ماشین آلات خدماتی و عمرانی میان دهیاری های استان هرمزگان، عنوان کرد: تعداد هزار و 626 دستگاه خودرو تا پایان سال 93 به دهیاری های هرمزگان واگذار شده بود و با این تعدادی که امروز توزیع شد، تعداد خودروهای دهیاری های استان به حدود هزار و 700 دستگاه رسیده است.

وی با تاکید بر رعایت عدالت در توزیع اعتبارات و امکانات میان دهیاری ها، افزود: نباید هیچ کدام از دهیاری ها در توزیع اعتبارات و امکانات احساس تبعیض کنند و این کار باید براساس عدالت صورت گیرد.

استاندار هرمزگان ادامه داد: دهیاری ها زیربنای تشکیلات دولتی هستند که باید درست عمل کرده و با کار خود عدالت را در روستاها برقرار کنند.

جادری تصریح کرد: اعتبارات وزارت کشور برای دهیاری ها نیز باید بیشتر میان دهیاری هایی که از محل اعتبارات ارزش افزوده بودجه کمتری دریافت می کنند، عادلانه توزیع شود.

وی با تاکید بر اینکه دهیاران برای خودکفایی و درآمدزایی دهیاری ها طرح و برنامه ارائه دهند، اظهار داشت: کسب درآمد از طریق تشکیل شرکت های تعاونی تولیدی در روستاها از جمله اقداماتی است که باید از سوی دهیاری ها پیگیری شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: دهیاری ها برای درآمدزایی برنامه ریزی کنند تا به سمت توسعه پایدار و رفاه بیشتر مردم گام برداریم.

شایان ذکر است؛ فیصل ضرغامی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان نیز در این مراسم، بیان داشت: امروز 84 دستگاه ماشین آلات خدماتی و عمرانی با اعتبار 48 میلیارد ریال میان دهیاری های استان هرمزگان توزیع می شود.

وی ادامه داد: در سال 93 از اعتبارات متمرکز استانداری 29 میلیارد و 500 میلیون تومان و از محل اعتبارات ارزش افزوده نیز 70 میلیارد تومان میان همه دهیاری های استان هرمزگان توزیع شد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان افزود: اعتبارات دهیاری ها متناسب با پروژه هایی که تعریف می کنند، توزیع می شود و تلاش کرده ایم در هرمزگان عدالت را در توزیع اعتبارات میان دهیاری ها رعایت کنیم.

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز