معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در گفتگو با برنا خبر داد:

برگزاری سومین همایش ملی شیلات و آبزیان ایران در بندرعباس

۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۸:۳۹:۲۸
کد خبر: ۳۲۴۸۴۴
برگزاری سومین همایش ملی شیلات و آبزیان ایران در بندرعباس
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در گفتگو با خبرکزاری برنا از برگزاری سومین همایش ملی شیلات و آبزیان در زمستان 1394 در بندرعباس خبر داد.

به گزارش روابط خبرگزاری برنا در  هرمزگان، دکتر مازیار یحیوی با اشاره به اینکه در دور قبلی این همایش بالغ بر 470 مقاله به دبیر خانه همایش ارسال شد گفت: با توجه به استقبال چشمکیر علاقه مندان انتظار می رود پیشرفت قابل توجهی از نظر علمی و آماری در سومین همایش شیلات و آبزیان شاهد باشیم.

 

وی با بیان اینکه آبزیان در سبد غذایی جامعه نقشی مهم و قابل توجهی د ارند و روز به روز آبزی پروری و صنایع تولیدی آن نقش بسزایی در تامین و حفظ امنیت غذایی مردم پیدا می کنند  تصریح کرد:بر همین اساس لازم است آخرین  دستاوردها ی علمی پژوهشی صنایع شیلاتی به نمایش گذاشته شود تا صاحب نظران بتوانند با  گردهمایی ، تبادل نظر  و ارتقای خود باوری،صنایع شیلاتی را هرچه بیشتر و بهتر به سوی پیشرفت و توسعه سوق دهند.

این دانشیار دانشگاه در ادامه با بیان اینکه بهره مندی استان از 900 کیلومتر مرز آبی استان و همچنین برخورداری استان هرمزگان از 14 جزیره بزرگ و کوچک و زیر ساخت های صید و آبزی پروری می طلبد استان از نظر علمی و پژوهشی نیز اقداماتی در خور این همه نعمات خداوندی داشته باشد اظهار کرد:دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته شیلات و تکثیر و پرورش آبزیان سعی کرده است گامی مهم در این زمینه بردارد.

مازیار یحیوی در ادامه از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس به عنوان قطب علمی شیلات کشور یاد کرد و افزود :و جود 17  عضو هیات علمی در رشته شیلات، زیست دریا و محیط زیست و رشته های مرتبط به آن ، برگزاری سه دوره از  همایش ملی شیلات و آبزیان در این دانشگاه، چاپ مجله علمی پژوهشی آبزیان و شیلات برای ششمین سال متوالی را از مجموعه اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در اتقای سطح علمی شیلات استان خواند.

دبیر علمی این همایش خاطر نشان شد جهت رفاه حال شرکت کنندگان در سومین همایش ملی  شیلات و آبزیان ، همایش به دو صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می‌گردد .

وی افزود: گواهینامه و CD مجموعه مقالات همایش (کتاب الکترونیکی) ۱۰ روز بعد از همایش برای پژوهشگران غیرحضوری از طریق پست سفارشی ارسال می گردد. 

یحیوی  ابراز کرد: شرکت کنندگان گرامی بایستی مقالات خود را در قالب فایل word و طبق فرمت همایش از طریق وب سایت همایش به دبیرخانه ارسال و نحوه حضور خود را در فرم ثبت نام مشخص نمایند.

دبیر علمی سومین همایش ملی شیلات و آبزیان خاطر نشان شد:  در صورت پذیرش مقاله شرکت کنندگان غیر حضوری بایستی ۱۰ روز قبل از برگزاری همایش پوستر خود را طبق دستورالعمل همایش که در سایت موجود است آماده و به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

وی با بیان اینکه دبیرخانه سومین همایش ملی "شیلات و آبزیان ایران" فعالیت خود را در تاریخ 94/06/14 جهت دریافت مقالات آغاز کرده است گفت: پژوهشگران و محققین گرامی می توانند با مراجعه به لینک ثبت نام، در سایت همایش ثبت نام نموده و بعد از آن با مراجعه به قسمت ورود به سیستم وارد کاربری خود شوند و از قسمت ارسال مقاله جدید نسبت به ارسال مقالات خود اقدام نمایند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در پایان گفت: علاقه مندانت می تونند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایپاه اینترنتی  همایش به آدرس  http://conf.iauba.ac.irمراجعه نمایند.

گفتگو از کاظم محمدیان مصمم

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز