در جلسه طرح احیاء و تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای هرمزگان مطرح شد؛

حفاظت و بهره‌برداری اصولی از منابع آب مهمترین دستور کار شرکت آب منطقه‌ای

۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۰۷:۵۳:۲۷
کد خبر: ۳۲۵۳۸۶
حفاظت و بهره‌برداری اصولی از منابع آب مهمترین دستور کار شرکت آب منطقه‌ای
جلسه هم اندیشی مدیران و رؤسای ادارات شهرستان آب منطقه ای هرمزگان در خصوص پیشبرد برنامه های طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی با حضور معاون حفاظت و بهره برداری شرکت ، مدیران ، رؤسای ادارات شهرستانها و جمعی از کارشناسان آب منطقه ای در این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مدیر دفتر حفاظت از منابع آب شرکت آب منطقه ای هرمزگان در این جلسه با اشاره به اهمیت حفظ منابع آب زیرزمینی گفت : منابع آب زیرزمینی در تأمین آب بخش های مختلف کشاورزی ، صنعت و شرب سهم مؤثر و عمده ای دارد و باید در حفظ این منابع بکوشیم.

عبدالحمید کمالی در ادامه افزود: در حال حاضر منابع آب زیرزمینی به دلیل برداشت بیش از حد و خشکسالی های متوالی سالیان اخیر به وضعیت بحرانی رسیده است.

وی اظهار داشت : انتظار می رود تا با اجرای پروژه های طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی کشور با توقف اضافه برداشت از ذخایر ثابت و جبران مقادیر برداشت شده ، تعداد دشت های ممنوعه و نیز افت سطح آب دشتها رو به کاهش بگذارد.

کمالی هدف از این نشست را مذاکره و تبادل نظر در خصوص روند کاری در امور آب شهرستانها و ارتباط آنها با استان ، ارائه راهکار جهت تسریع امور جاری وکارهای اداری برشمرد و افزود : بررسی مشکلات منابع آب شهرستانها ، بررسی پیشرفت کار طرح احیاء و تعادل بخشی دشت های استان و برنامه ریزی جهت تسریع در روند کار مرتبط با حفاظت و بهره برداری از منابع آب مهمترین دستور کار این جلسه بود.

ایشان بررسی عملکرد ، بوجه بندی ،تشریح برنامه های مرتبط با پروژه ها و سرفصل های طرح احیاءوتعادل بخشی دشت های استان و ارائه راهکار و برنامه در راستای تسریع روند گردش پرونده ها ، صدور مجوزها ، پاسخ استعلام و سایر فعالیت های اداری در حوزه حفاظت و بهره برداری را از دیگر موارد مطرح شده در این نشست عنوان کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز