مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان درجمع فرهنگیان بخش احمدی:

آموزش وپرورش خاستگاه معارف و پایه توسعه همه جانبه در کشور است

۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۰۸:۲۸:۰۷
کد خبر: ۳۲۵۸۱۷
آموزش وپرورش خاستگاه معارف و پایه توسعه همه جانبه در کشور است
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با بیان اینکه آموزش و پرورش منزلگاه فضائل و خاستگاه همه ی معارف است،اظهار داشت : بدون شک مسیر رشد و توسعه همه جانبه کشور از آموزش و پرورش می گذرد و این مجموعه مهم سنگ بنای توسعه در هر جامعه ی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی کرمپور در جمع صمیمی فرهنگیان بخش احمدی،افزود: همه ی کشور های درحال توسعه و توسعه یافته جهان مسیر رشد،کمال و ترقی خود را از آموزش و پرورش آغاز نموده اند چراکه بشاخصه توسعه یافتگی در هر کشوری آموزش و پرورش می‌باشد.

وی معلمان را اصلی ترین رکن آموزش و پرورش معرفی کرد و بیان داشت : فرهنگیان نقشی بی بدیل در پیشبرد اهداف جامعه و آشنا کردن نسل آینده ساز کشور با مبانی دینی و ملی دارند.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان : نیروی انسانی اصلی ترین سرمایه هر کشوری است و معلمین نیز به عنوان اصلی ترین سرمایه کشور رسالت و ماموریتی استراتژیک برعهده دارند.

کرمپور در ادامه یادآور شد : همین افتخار بس که پس از انبیاء معلمین بهترین جایگاه را در نزد خداوند منان دارند لذا به شکرانه این نعمت و توفیق ارزشمند و در جهت قدر دانستن این موهبت الهی لازم است در انجام هرچه مطلوب تر این وظیفه مهم و ارزشمند همت و تلاشی مضاعف داشته باشیم .

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین در جریان بازدید یکروزه خود از بخش احمدی و بازدید از مدارس این بخش در نشست صمیمی فرهنگیان ،اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و معتمدین این بخش حضور یافت و به تشریح سیاست های وزارت آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید پرداخت .

وی گفت:همه ظرفیت های سازمانی و فراسازمانی باید درخدمت نظام تعلیم و تربیت باشد تا بتوانیم به اهداف توسعه دست پیدا نماییم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین با اشاره به جزییات پروژه مهر و بازگشایی مدارس خاطرنشان کرد:امسال340هزاردانش آموز هرمزگانی راهی کلاس درس شدند و برغم همه چالش ها خوشبختانه هیچ دانش آموزی بدون مدرسه و معلم نیست.

این مقام مسوول روند تحولات آموزشی بخش احمدی را مورد اشاره قرارداد و یادآورشد:از جمعیت قریب12هزارنفری دانش آموزی درشهرستان حاجی آباد دوهزارو 300دانش آموزدر 65واحد آموزشی این منطقه مشغول تحصیل هستند که بیانگر ظرفیت مهمی در آموزش و پرورش این شهرستان است که باید رفع تنگناهای آموزشی آن مورد امعان نظرباشد.

به گفته کرمپور،فرسودگی و قدمت بالای ساختمانهای مدارس، فقدان آزمایشگاه مرکزی و نبود زیر ساخت های لازم از جمله راه آسفالته،لوله کشی آب و عدم وجود برق در 17مدرسه و سایر تنگناها، پویایی روند تعلیم و تربیت را در این خطه از استان هرمزگان باچالش مواجه کرده است که باید برای رفع این مشکلات تدبیر جدی اندیشده شود.

شایان ذکر است؛ درپایان این نشست از بازنشستگان و دانش آموزان حائز رتبه برتر کنکور با حضور مدیرکل آموزش و پرورش تجلیل به عمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز