با حضور مسئولین استانی؛

بهره‌برداری از دبستان پسرانه ۱۲ کلاسه خیر مدرسه‌ساز در بندرعباس

۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۰۷:۱۵:۰۰
کد خبر: ۳۲۶۲۲۹
بهره‌برداری از دبستان پسرانه ۱۲ کلاسه خیر مدرسه‌ساز در بندرعباس
مدرسه رضا نیا با حضور رئوفی معاون توسعه منابع انسانی استاندار هرمزگان ، پویا فر فرماندار بندرعباس، حجت الاسلام زندوی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ، دادی زاده معاون متوسطه اداره کل آموزش وپرورش، بهمن زاده معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان سید هادی حسینی رئیس ناحیه دوآموزش و پرورش بندرعباس ، رضا نیا خیر نیک اندیش ،جمعی از خیرین ومدیران ،معلمان، اولیا و دانش آموزان آن واحد آموزشی افتتاح گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، مدرسه رضا نیا با حضور رئوفی معاون توسعه منابع انسانی استاندار هرمزگان ، پویا فر فرماندار بندرعباس، حجت الاسلام زندوی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ، دادی زاده معاون متوسطه اداره کل آموزش وپرورش، بهمن زاده معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس هرمزگانسید  هادی حسینی رئیس ناحیه دوآموزش و پرورش بندرعباس  ، رضا نیا خیر نیک اندیش ،جمعی از خیرین ومدیران ،معلمان، اولیا و دانش آموزان  آن واحد آموزشی افتتاح گردید.

معاون توسعه منابع انسانی استانداری هرمزگان:

خوشا به حال خیرین که برای باقیات وصالحات خود اقدام به ساخت مدرسه میکنند

رئوفی معاون توسعه منابع انسانی استانداری هرمزگان با تبریک اعیاد قربان و غدیر  گفت: حادثه منا نشان داد که آل سعود در مدیریت حج ناتوان است . و باید پاسخگوی این حادثه باشد و مسئولیت را بپذیرد علی رئوفی افزود : تردیدی نیست که خلیفه و جانشین خداوند در عالم خلقت باید بر سایر مخلوقات شرافت و برتری داشته باشد،این «علم» است که سبب برتری و بزرگی خلفا و جانشینان خدا است. آیات و روایات بر اهمیت علم آموزی تاکید دارد .  معاون توسعه منابع انسانی استانداری هرمزگان با قدردانی از همت خیرین در رفع کمبود های آموزش و پرورش ، اظهار داشت : خللی که خیرین در این منطقه احساس کرده وجهت رفع این خلل اقدام نموده اند جای تشکر وقدردانی فراوان دارد. خوشا به حال خیرین که برای باقیات وصالحات خود اقدام به ساخت مدرسه میکنند.

 فرماندار بندرعباس :

حل مشکلات آموزش و پرورش نیازمند همدلی و مشارکت همگان است

احمد پویافرفرماندار بندرعباس ضمن عرض تبریک به مناسبت عید غدیر خم بیان داشت : وظیفه ماست که برای آینده سازان کشور شرایط بهتر و مطلوب آموزشی را فراهم کنیم . نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس  با بیان اینکه مدرسه‌ سازی توسط خیرین یک سنت حسنه است ، افزود : حل مشکلات آموزش و پرورش نیازمند همدلی و مشارکت همگان است .در دنیای امروز آموزش و پرورش پیچیده و متفاوت‌تر از گذشته است و باید فضای شاداب به وجود آوریم تا فرزندان در محیطی بهتر و آرام‌تر در کنار معلمان با انگیزه‌تری کار یادگیری را فراگیرند و معلمین نیز کار تعلیم و تربیت را پیش ببرند. احمد پویافر در ادامه با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام به فرهنگ ایثار ، وقف و بخشش تاکید شده است ، خاطرنشان کرد : فرهنگ وقف و بخشش باید در جامعه بیش از این نهادینه شود. خیرین مدرسه ساز در گسترش فرهنگ مشارکت عمومی ، نقش بسزایی دارند .لذا تکریم و تشویق خیرین مدرسه ساز که با خدمات ارزنده و شایسته به نظام تعلیم و تربیت یاری می رسانندباید در دستور کار قرار گیرد .  فرماندار بندرعباس در پایان اذعان داشت : مردم ایران برای مشارکت در امور خیر پیشقدم هستند ، اما در حوزه مدرسه سازی انگیزه برای خیرین از دیگر حوزه ها بیشتر است چرا که خیران مدرسه ساز بدون هیچ چشم‌داشت دنیوی و با نیت پاک و فارغ از هرگونه انفاق در مناطق خدمت‌رسانی می‌کنند چرا که با ساخت مدارس در واقع کمک بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز کرده اند .

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان:

بر تشکیل  مجمع خیرین علمی در همه مناطق و مدارس تاکید داریم

موسی دادی زاده معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در آیین افتتاح دبستان خیری رضا زاده بندرعباس گفت : سعی کنیم با تاسی از آیه شریفه((و امرهم شورا بینهم))،با تفاهم،همدلی و خرد جمعی،مشکلات را به حداقل رسانده و به فرزندان و دانش آموزان خود بها داده و برای آینده آنها برنامه ریزی مناسب داشته باشیم، ،بنابراین ما متولیان امر آموزش بایستی به نحوی عمل کنیم تا در تربیت نیروی انسانی و پیرامون برعهده گرفتن مشاغل آینده فرزندان این مرزوبوم ،برنامه منسجم و متوازنی داشته باشیم.وی با قدردانی از مشارکت خیرین مدرسه ساز  افزود :  خیرین بازوی توانمند آموزش و پرورش در تامین زیرساخت های تعلیم و تربیت هستند لذا نیازمند حمایت فکری خیرین هستیم . و اطمینان داریم با جلب مشارکت آنان دربرنامه ریزی ها ، میتوان به موفقیت دانش آموزان در کنکور و المپیاد ها امیدوار بود .  در این راستا بر تشکیل  مجمع خیرین علمی در همه مناطق و مدارس تاکید داریم .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان:

مشارکت خیرین  در رفع مشکلات آموزش و پرورش بسیار اثر گذار است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان از خیر مدرسه ساز اوستا رضا نیا تشکر کرد و   گفت: دبستان رضانیا با زیر بنای هزار و 300 متر مربع در 3 طبقه در مدت 4 سال ساخته شده است.

قاسم بهمن زاده با قدردانی از مشارکت خیرین مدرسه ساز افزود: نیمی از اعتبارات ساخت مدارس توسط خیرین تامین می شود  .قطعا مشارکت آنها در رفع مشکلات آموزش و پرورش بسیار اثر گذار است . خیرین مدرسه ساز استان در هفدهمین جشنواره که 30 اردیبهشت برگزار شد، رکوردی جدید رقم زدند و 246 میلیارد ریال کمک و مشارکت جدید را تعهد کردند.که از این میزان 180میلیارد ریال محقق شده است معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس در خصوص پروژه های در دست اجرای نوسازی مدارس یاد آور شد : 252طرح آموزشی با زیر بنای بیش از 235 هزار متر مربع و هزار و و 212 کلاس درس در دست ساخت است.بهمن زاده افزود: هزینه ساخت این مدارس 154میلیارد تومان است .همینجا باید عرض کنم که خیرین می توانند با همراهی خود به 70هزار دانش آموزی که در مدارس تخریبی درس می خوانند یاری رسانند .

 

مدیر کل  تبلیغات اسلامی استان:

امامت در روز عید غدیر خم متولد شده است

حجت الاسلام والمسلمین شکراله زندوی با بیان این که عید غدیر خم روز امامت و ولایت است، افزود: در دین مبین اسلام امامت در روز عید غدیر خم متولد شده است زمانی که پیامبر اکرم (ص) «مَنْ کُنْتُ مَوْلاهُ، فَهذا عَلِىٌّ مَوْلاهُ» را بیان کرد.حجت الاسلام و المسلمین زندوی با اشاره به این که در کشور اسلامی اقوام و ادیان مختلفی زندگی می کنند، اضافه کرد: وحدت و انسجام کشور از برکت ولایت فقیه و هشت سال مقاومت دفاع مقدس از برکت هدایت امامت است.

وی گفت: ناامید کردن مستکبران و به خاک مالیدن دماغ متکبران عالم، هنر ولایت و امامت است و امروز نظام جمهوری اسلامی از برکت امامت غدیر یکی از قدرت های مطرح دنیا است.مدیر کل  تبلیغات اسلامی استان از مشارکت خیرین در ساخت مدارس تشکر و قدردانی کرد .

اوستا رضا نیا خیر مدرسه ساز :

برای شادی روح مادرم مدرسه دیگری خواهم ساخت

اوستا رضا نیا در این مراسم با قدردانی از حضور مدعوین در مراسم افتتاح دبستان مرحوم غلامحسین رضا نیا گفت : هرچند از سال 1390مقدمات احداث این آموزشگاه فراهم شد ، اما عملا از سال 1392عملیات اجرای آن آغاز و در کمتر از دوسال این پروژه به بهره برداری رسید .

اوستا رضا نیا با ابراز خرسندی از احداث این آموزشگاه یاد آور شد : می توان با همدلی و همکاری به بهبود تعلیم و تربیت کمک کنیم . لذا در صددم یک آموزشگاه دیگر به نام مادرم احداث نمایم  . این خیر نیک اندیش افزود : دبستان رضا نیا مجهز به آزمایشگاه ، کارگاه رایانه ، سرویس بهداشتی ، بوفه ،و کتابخانه است . و تقدیم دانش آموزان عزیز می شود که امیدوارم با فراهم آمدن زمینه مناسب ، دانش آموزان هرمزگانی در رقابتهای کشوری و بین المللی علمی خوش بدرخشند .

نظر شما
نظرات
عیدمحمد
|
-
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
0
0
روستایمان باداشتن120دانش آموز ابتدایی فاقد مدرسه می باشد وسالهاست بارنج ومشقت پای پیاده یاسرویس در روستای همجوار درس میخوانند وازسال 90 زمینی 2000متری اهدا کردیم تاکنون باپیگیرها ومکاتبات مکرر اقدامی نشده .میخواستم ازعزیزان خیردعوت کنم تا درروستایمان که دراستان گلستان میباشد.مدرسه وگلستانی نزد خداوند بنا سازند.استان گلستان شهرستان مینودشت-روستای بلوچ آباد-قره چشمه
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز