معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

برقراری خط پروازی قشم به تبریز، ساری و مشهد

۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۰۸:۰۹:۱۹
کد خبر: ۳۲۶۲۴۶
برقراری خط پروازی قشم به تبریز، ساری و مشهد
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برنامه برقراری خط پروازی بین فرودگاه بین المللی قشم به مقصد ساری، تبریز و مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مسعود کرباسچی با بیان این مطلب گفت: براساس هماهنگی انجام شده با چارترکنندگان خطوط پروازی، از دهم آبان ماه امسال چهار پرواز از طریق شرکت کاسپین به پروازهای جزیره قشم افزوده خواهد شد.

وی با اعلام اینکه جزیره قشم یکی از مستعد ترین مناطق گردشگری ایران بشمار می رود، ادامه داد: افزایش پروازها به این جزیره با هدف بهره مندی هر چه بیشتر مردم در سفر به قشم و استفاده از ظرفیت های کم نظیر گردشگری این جزیره انجام می شود.

به گفته کرباسچی، چهار پرواز شرکت کاسپین طی روزهای شنبه، دوشنبه، سه شنبه و جمعه هر هفته از تهران وارد فرودگاه قشم می شود و پس از خروج از قشم به سمت ساری، تبریز و مشهد و بازگشت از این شهرها، جزیره قشم را در همان روزهای عنوان شده به مقصد تهران ترک خواهند کرد.

وی برنامه پرواز های شرکت کاسپین به مقصد قشم را بشرح ذیل اعلام کرد.

روز های شنبه هر هفته پرواز شرکت کاسپین پس از ورود به فرودگاه بین المللی قشم، این جزیره را در ساعت 15/12 دقیقه به مقصد ساری ترک می کند و  ساعت 15 همان روز هم از ساری به سمت قشم و در نهایت ساعت 45/18 دقیقه از قشم به سمت تهران باز خواهد گشت.

روزهای دوشنبه هر هفته پس از ورود هواپیمای کاسپین به فرودگاه قشم، مسافران تبریز می توانند ساعت 30/12 قشم را به مقصد این شهر ترک کنند و ساعت خروج این هواپیما از تبریز به مقصد قشم نیز ساعت 15/15 دقیقه همان روز می باشد.

پرواز روزهای سه شنبه و جمعه شرکت کاسپین از تهران به فرودگاه بین المللی قشم هم با انتقال مسافران مسیر مشهد در ساعت 15/12 ادامه پیدا می کند و این هواپیما پس از ترک مشهد در ساعت 15 و وورد به قشم، فرودگاه این جزیره را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

کرباسچی یادآور شد: علاوه بر دو پرواز شرکت کاسپین در روزهای سه شنبه و جمعه به مقصد مشهد، دو پرواز روزهای یکشنبه و پنجشنبه شرکت ایرتور به این شهر مقدس نیز همانند گذشته دایر می باشد.

جزیره قشم در جنوب ایران با دارا بودن آب و هوای کاملا بهاری در نیمه دوم سال، سایت های کم نظیر گردشگری شامل طولانی ترین غار نمکی جهان، جنگل دریایی حرا، خلیج دلفین های هنگام، سایت تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی، جزایر ناز، غارهای خوربس، تنگه چاهکوه، بادگیرها و چاه های تلا در لافت، انواع خاک های رنگی و ماسه های نقره ای و آهوان جبیر در هرمز و هنگام، سواحل زیبا، غذاهای خوشمزه دریایی و همچنین بازار مناسب خرید همه ساله میزبان چندین میلیون مسافر و گردشگر از اقصی نقاط ایران و گردشگران خارجی می باشد.

نظر شما