رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس:

رفع تصرف ۱۴ هکتار از اراضی ملی شهرستان بندرعباس

۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۰۸:۱۷:۰۱
کد خبر: ۳۲۶۲۵۰
رفع تصرف ۱۴ هکتار از اراضی ملی شهرستان بندرعباس
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس از رفع تصرف از 14 هکتار از اراضی ملی در منطقه شهرو این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عیسی برخورداری گفت بمنظور حفاظت از اراضی ملی و انفال 14هکتار از اراضی ملی این شهرستان در غرب روستای شهر و با حکم محاکم قضایی و دستور دادیار محترم شعبه سوم رفع تصرف شد

برخورداری ادامه داد برخی افراد سود جو اقدام به دپو لاشه سنگ و حفر و پی کنی و در بعضی موارد ساخت دیوار نموده بودند که با حضور بموقع ماموران یگان حفاظت این شهرستان و تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی،نسبت به جمع آوری مصالح و تخریب پی و دیوارهای ساخته شده و رفع تصرف اراضی ملی اقدام شد.

وی با تشکر از همکاری خوب پاسگاه انتظامی ایسین، مدیریت روستا(دهیاری و شورا) و مردم محلی اظهار امیدواری کرد در راستای حفاظت مشارکتی شاهد حفظ و احیای منابع ملی باشیم.

دربخش دیگری از این خبر سعید شرف فرمانده یگان حفاظت شهرستان بندرعباس گفت با شناسایی مناطق حساس و اولویت بندی، این یگان اقدام به گشت زنی و مراقبت های منظم و دوره ای در مناطق مختلف شهرستان نموده است ایشان ضمن آمادگی در برخورد با افراد متصرف و غیر قانونی بیان داشت سامانه تلفنی 1504 بعنوان کد رایگان امداد جنگل و مرتع آماده شنیدن گزارشات مردمی در حوزه تخریب و تصرفات غیر قانونی، قطع درختان و آتش سوزی ها می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز