عباسی، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان:

توزیع دفترچه های دانش آموزی در سطح استان

۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۷:۴۳:۱۰
کد خبر: ۳۲۶۶۳۳
توزیع دفترچه های دانش آموزی در سطح استان
همزمان با آغاز بازگشایی مدارس و به منظور تنظیم بازار و کمک به اقشار کم درآمد جامعه دفترچه دانش آموزی در سطح استان توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عباسی، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: هدف، مشارکت ادارات و ارگانهای مستقر در استان در راستای تامین دفترچه های تحصیلی و استفاده از طرحهای پیشنهادی جهت فرهنگ سازی و استفاده بهینه از انرژی و به تبع کاهش قیمت تمام شده در راستای تنظیم بازار و کمک به اقشار کم درآمد جامعه می باشد که امید است با مشارکت اعضاء، این امر محقق پذیرد.

وی در ادامه افزود: با همکاری اتحادیه صنف لوازم التحریر و کارخانه تولیدی سامان صانع اصفهان دفاتر آماده و در دسترس عمومی قرار گرفت.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان با اشاره به طرحهای پیشنهادی بیان داشت: با بازگشایی مدارس، سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری آموزش و پرورش، آب و فاضلاب شهری، شرکت توزیع نیروی برق، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، شرکت پسماند و بازیافت شهرداری بندرعباس جهت رفاه حال شهروندان درصدی از هزینه های دفترچه­های تحصیلی را پرداخت نموده تا اقشار کم درآمد بتوانند با خرید دفترچه های تحصیلی مناسب و کیفیت خوب، رضایت آنان، جلب شود.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت دفترچه های تحصیلی موجود در بازار افزود: این سازمان در راستای حمایت از تولیدات داخلی که از تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید است و همچنین جهت فرهنگ سازی بین دانش آموزان از طرحهایی استفاده شد که مربوط به این استان است .

عباسی هدف استفاده از طرحهای بومی در بین دانش آموزان را فرهنگ سازی عنوان کرد و در پایان اظهار داشت: متاسفانه به ارزش فرهنگی این لوازم کمتر توجه شده است، در صورتی که دیگر کشورها توانسته اند با نقش بستن انواع شخصیت های غیربومی و کارتونی به راحتی از طریق لوازم التحریر به کودکان این مرز و بوم القاء شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز