مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

نظام آمارگیری منسجم موجب ارائه خدمات بهتر گردشگری می‌شود

۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۰۸:۰۹:۲۸
کد خبر: ۳۲۷۰۴۸
نظام آمارگیری منسجم موجب ارائه خدمات بهتر گردشگری می‌شود
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بر ضرورت دستیابی به یک نظام آمارگیری منسجم به منظور افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران و گردشگران در این جزیره تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حمیدرضا مومنی در سومین جلسه هماهنگی برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در نوروز 95 گفت: تهیه آمار و اطلاعات دقیق در مورد تعداد گردشگرانی که سالانه به جزیره قشم سفر می کنند و نوع عملکرد و رفتار آنان در سفر موجب شناسایی کمبودها، برنامه ریزی و تخصیص اعتبار برای رفع این نواقص خواهد شد.

وی ادامه داد: به عنوان مثال تعداد زیادی از مسافران با وسیله خودروی  شخصی به قشم سفر می کنند و این موضوع نشانگر ضرورت توسعه جاده ها، نصب علائم رانندگی و تابلوهای راهنما در این جزیره است.

مومنی اظهار کرد: به همین منظور توسعه محورهای درگهان- لافت، درگهان- فرودگاه،  قشم- فرودگاه و پس از آنها قشم- باسعیدو از مهمترین پروژه های سازمان منطقه آزاد قشم برای استاندارد سازی محورهای مواصلاتی جزیره است.

وی ضمن تاکید بر ضرروت توزیع امکانات در تمامی کمپ های مسافری جزیره، افزود: توزیع عادلانه امکانات در کمپ های مسافری در مکان های مختلف جزیره از ایجاد ازدحام  وترافیک در نقاط خاص جلوگیری می کند و رفاه حال مسافران را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: ساماندهی کاشانه مهر در کنار برپایی کمپ های مسافری از دیگر برنامه های این سازمان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی است.

مومنی با بیان لزوم تجهیز سیستم آتش نشانی قشم در کوتاهترین زمان، اضافه کرد: در حوزه آتش نشانی جزیره تاکنون چالش های جدی وجود داشته که با یک برنامه ریزی مناسب می بایست سریعا ایستگاه های آتش نشانی در نقاط مختلف جزیره برپا و تجهیز شوند تا از بروز حوادث غیرمترقبه جلوگیری گردد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی به منظور ساماندهی وضعیت روستاهای قشم، جزایر هرمز و هنگام، استقرار تیم های امداد و نجات، پلیس راهور ، نصب المان های شهری و توسعه فضای سبز و ... از هم اکنون شروع شده و عملیات اجرایی باید تا پایان بهمن ماه به اتمام برسد.

شایان ذکر است سومین جلسه هماهنگی برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در نوروز 95 با هدف افزایش همگرایی در راستای اجرای هرچه بهتر خدمات در نوروز با حضور مدیران سازمان منطقه آزاد قشم و سایر مسئولین جزیره برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز