مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان:

احداث شهرک تخصصی صنوف مزاحم شهری

۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۴:۰۷
کد خبر: ۳۲۷۱۵۹
احداث شهرک تخصصی صنوف مزاحم شهری
بهمن غلامپور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان از احداث شهرک تخصصی صنوف مزاحم شهری در شهرستان بندر لنگه خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، بهمن غلامپور گفت : جلسه ای با حضور پاسلار فرماندار شهرستان بندر لنگه ، ریاست اتاق اصناف شهرستان ، ریاست صنعت ، معدن و تجارت بندرلنگه و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان جهت احداث شهرک تخصصی صنوف مزاحم شهری و استقرار صنوف مزاحم آلاینده شهری در فرمانداری شهرستان بندر لنگه  برگزار گردید .

وی خاطر نشان کرد : شهرک صنعتی بندر لنگه در 2 فاز عملیاتی جمعا به مساحت 15.8هکتار در شهر بندر لنگه واقع گردیده است ، کلیه زیر ساختهای آن از جمله آب ، برق ، جدول گذاری ، آسفالت ، روشنایی معابر ، مخابرات و ... انجام گردیده است .

بهمن غلامپور افزود : کل قرارداد واگذاری در این شهرک تعداد 73 فقره قرارداد طبق جواز تأسیس صادره می باشد ، که از این تعداد 50 واحد صنعتی  با اشتغال 447 نفر و سرمایه گذاری 107 میلیارد ریال با مساحت 9 هکتار به بهره برداری رسیده است و مابقی در مرحله نصب سوله و دیوار کشی می باشند .

غلامپور تصریح کرد : این شرکت آمادگی رفع تمامی مشکلات موجود در خصوص زیر ساختهای شهرک صنعتی بندر لنگه را دارد تا بتوان فضای  کسب و کار مناسبی را برای تولید کنندگان  فراهم نمود .

در ادامه جلسه پاسلار فرماندار شهرستان بندر لنگه به ارائه گزارشی از وضعیت پتانسیلها و مزیتهای شهرستان بندر لنگه و همچنین مشکلات موجود (زیرساختها) در شهرک صنعتی  بندر لنگه پرداختند و همچنین به ضرورت ساماندهی صنوف مزاحم شهری تاکید خواستار رفع مشکلات فوق از سوی شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان شدند . 

در پایان نیز  کلیه حاضرین در جلسه از اراضی مورد نظر جهت احداث شهرک تخصصی صنوف آلاینده شهری بازدید نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز