رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی هرمزگان ؛

با تکمیل بیمارستان جاسک بهداشت و درمان این شهرستان متحول می شود

۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۷:۲۴:۴۳
کد خبر: ۳۲۷۳۸۰
با تکمیل بیمارستان جاسک بهداشت و درمان این شهرستان متحول می شود
دکتر شکاری رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در بازدید روز گذشته از مجموعه بهداشت و درمان شهرستان جاسک گفت : با اجرای پروژه ارتقا بیمارستان جاسک و افزایش 32 تخت خواب که در حال حاضر پیشرفت 70 درصدی دارد ، این بیمارستان به 64 تخت خواهد رسید و در همین راستا بخش اعظمی از نیاز درمانی این شهرستان مرتفع خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر شکاری موعد تحویل پروژه الحاقی بیمارستان جاسک توسط پیمارنکار به دانشگاه علوم پزشکی را پایان امسال اعلام کرد و افزود : با راه اندازی بخش های مختلف این بیمارستان کمبودهای فضای فیزیکی ، تجهیزات پزشکی و نیروی متخصص رفع خواهد شد .

وی در حاشیه بازدید از بخش های مختلف بیمارستان جاسک اظهار داشت : خدمات بسیار شایانی توسط مسئولین و کارکنان بهداشت و درمان شهرستان جاسک در بیمارستان خاتم الانبیاء این شهرستان در حال انجام است ؛ امیدواریم با کمک بخش بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش که در منطقه حضور دارند از حضور متخصصین بصورت برنامه زمانبندی در بیمارستان خاتم الانبیاء بهره مند شویم .

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در بخش دیگری از سفر خود به جاسک با بیماران بستری در بیمارستان خاتم الانبیاء جاسک دیدار و گفتگو نمود ؛ در این دیدار بیماران از  ارائه خدمت به آنان توسط کادر بیمارستانی ابراز رضایت داشتند .

دکتر شکاری در ادامه بازدید از چگونگی ارائه خدمات بهداشتی درمانی در شهرستان جاسک به همراه معاون درمان دانشگاه ، رییس مرکز فوریتهای پزشکی استان ، مدیر دفتر فنی دانشگاه با حضور در درمانگاه شهری جاسک ، بخش های مختلف بیمارستان خاتم الانبیا و پروژه بخش های الحاقی بیمارستان جاسک را بازدید نمودند .

شایان ذکر است معاون بهداشتی دانشگاه و همکاران واحد های بهداشتی مرکز بهداشت استان از مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی و خانه های بهداشت این شهرستان بازدید کردند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز