برای اولین بار در تاریخ شیلات هرمزگان صورت گرفت:

تجلیل از بازنشستگان اداره کل شیلات هرمزگان

۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۰۹:۰۴:۱۰
کد خبر: ۳۲۷۹۱۵
تجلیل از بازنشستگان اداره کل شیلات هرمزگان
برای اولین بار در تاریخ شیلات هرمزگان طی جشنی از بازنشستگان اداره کل شیلات هرمزگان به همت مدیر کل و کارکنان شیلات هرمزگان تجلیل و با اهدای لوح و هدایای نفیس از آنان تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جشن تجلیل از بازنشتگان شیلات هرمزگان با حضور مدیر کل شیلات هرمزگان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، معاون برنامه ریزی و تویعه مدیریت استانداری هرمزگان و جمعی از کارکنان شیلات هرمزگان در این اداره کل برگزار شد.

در این مراسم مدیر کل شیلات هرمزگان ضمن تسلیت درگذشت جانگداز و مصدومیت جمعی از حجاج بیت الله الحرام در حادثه تلخ و مصیبت بار منا گفت: ضمن ابراز همدردی صمیمانه با بازماندگان این حادثه تلخ و ناگوار و آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مجروحان، علو درجات جان باختگان را از خداوند منان مسالت دارم.

سید پرویز محبی در ادامه با بیان اینگه تکریم افراد بازنشسته درهریک از دستگاههای اجرایی موجب تقویت روابط درون سازمانی بین کارکنان وسازمان خواهد شد تصریح کرد: تغییرنگاه مثبت دولت تدبیر و امید به کارکنان دستگاههای اجرایی باعث شده  شاهد نگاه ویژه ای به این قشر زحمتکش جامعه باشیم.

وی ، فراهم کردن زمینه لازم برای بهره برداری از دانش، تجربیات و تخصص ارزشمند بازنشستگان درکارهای آموزشی، طراحی، تحقیقاتی، مطالعاتی، مشاوره ای و خدماتی را از مهمترین اهداف اداره کل شیلات هرمزگان در این رابطه خواند.

سیدپرویز محبی در ادامه گفت: با توجه به بازنشستگی بسیاری از همکاران و کارکنان شیلاتی متاسفانه اداره کل شیلات هرمزگان از نیروی انسانی کافی که به‌عنوان سرمایه هر سازمان تلقی می‌شود، محروم بوده و از تعداد 465 پست مصوب تنها 169 پست این اداره کل، با تصدی است.

مدیر کل شیلات هرمزگان  قدردانی از تلاش‌های 30 ساله این قشر خدوم ، ارتقاء جایگاه ومنزلت بازنشستگان را از اولویت های این اداره کل خواند.

گفتنی است سخنرانی نماینده بازنشستگان،سخنرانی معاون برنامه ریزی و تویعه مدیریت استانداری،اجرای تئاتر و موسیقی زنده،برگزاری نمایش خالو کریم، اجرای مسابقه همراه با اهدای جوایز  از دیگر برنامه های انجام شده در این جشن بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز