فرماندار بندرعباس:

انتظار است دهیاران به عنوان نمایندگان پلیس راه، در سطح روستاها عمل کنند

۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۷:۱۹:۱۸
کد خبر: ۳۲۸۲۷۷
انتظار است دهیاران به عنوان نمایندگان پلیس راه، در سطح روستاها عمل کنند
احمد پویافر فرماندار بندرعباس در همایش راهوران محلی ( دهیاران) استان هرمزگان حضور یافت .

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، فرماندار بندرعباس در این همایش ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: با توجه به اقدامات اثر بخش پلیس در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، دهیاران نیز در این امور بیش از پیش با پلیس همیاری و همکاری داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود : تلاش‌های پلیس راهور و پلیس راه ستودنی است چرا که کاهش آمار تصادفات و تلفات خود امری مهم و قابل توجه است.

احمد پویافر گفت : انتظار است دهیاران به عنوان نمایندگان پلیس راه و با استفاده از تجهیزات لازم ، عبور و مرور سطح روستاها را مورد کنترل قرار دهند.

این مقام مسئول بیان داشت : هر چقدر مشارکت مردم در عرصه اجتماعی و همراهی پلیس بیشتر باشد جرائم کاهش یافته و مردم با دغدغه کمتر و آرامش بیشتر می‌توانند به وظیفه و رسالت خود به شکل شایسته عمل کنند.

احمد پویافر در ادامه تصریح کرد: توجیه رانندگان روستاها در زمینه کاهش تصادفات حادثه ساز، انجام کارهای فرهنگی و آموزشی و ترویج فرهنگ صحیح ترافیک و مدیریت و رسیدگی در مواقع اضطراری و خاص را از وظایف مهم راهوران محلی نام برد.

پویافر افزود : نیروی انتظامی و پلیس از نمادهای برجسته این حرکت و تلاش است که در ارتباط تنگاتنگ با مردم و محل توجه و تکیه گاه مردم است.

وی اذعان داشت : هدف گذاری پلیس که از سنوات اخیر در بخش آموزش و ارتقای فرهنگ ترافیک رانندگان در دستور کار قرار گرفته، ستودنی است.

فرماندار بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد : نقش دهیاران را در روستاها در بحث فرهنگ‌سازی، ایمنی جاده‌های روستایی و مدیریت ایمنی روستاها بسیار مهم ارزیابی و بر ضرورت بکارگیری درست از آنها تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز