همزمان با هفته کودک؛

شادی کودکانه در آسمان خلیج فارس

۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۸:۲۱:۳۳
کد خبر: ۳۲۸۳۰۵
شادی کودکانه در آسمان خلیج فارس
جشن روز جهانی کودک با حضور کودکان شهرستان بندرعباس ، والدین، مربیان و مدیران مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی و مسئولان بهزیستی هرمزگان در پارک غدیر این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان سید حسین شفیعی معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی هرمزگان ، از روز جهانی کودک به عنوان روز یادآوری حقوق کودکان یاد کرد و گفت : همه موظف هستیم با برنامه ریزی آموزشی، زمینه رشد عاطفی و اجتماعی کودکان را فراهم نماییم.

وی با اشاره به اینکه روز جهانی کودک همه ساله با برنامه های متنوعی برگزار می شود، ادامه داد : پرواز بالن آرزوها، جشنواره غذا در راستای کمک به کودکان بی سرپرست شیرخوارگاه، درست کردن بادبادک به وسیله کودکان و خانواده ها به شکل سنتی، برگزاری مسابقه ما و پله و اهداء جوایز به گیرندگان، پرواز کایت های رنگی توسط کودکان مهدهای کودک و برگزاری برنامه موسیقی توسط نونهالان مهدهای کودک از جمله برنامه های این روز است.

علیرضا صداقت پیشه مدیر بهزیستی شهرستان بندرعباس نیز با بیان اینکه 15 لغایت 21 مهر ماه به نام هفته ملی کودک با شعار «بال از تو ، پرواز از من» آغاز گردیده است گفت : کودکان سرمایه اصلی و آینده سازان کشور ایران اسلامی هستند و با اجرای برنامه های متنوع و کاربردی باید زمینه را برای رشد و تعالی آنان فراهم آوریم .

در ادامه این مراسم انواع بادبادک های رنگی با دستان کودکان و پدر و مادرها به پرواز در آمدند و کودکان شامگاهی شاد را در کنار والدین خود گذراندند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز