رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان:

حضور دانشجویان در انجمن ها باعث افزایش توان علمی و عملی شان می شود

۱۳۹۴/۰۷/۲۱ - ۰۷:۰۹:۳۸
کد خبر: ۳۲۹۰۹۷
حضور دانشجویان در انجمن ها باعث افزایش توان علمی و عملی شان می شود
مراسم جشن دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور مرکز میناب با حضور دکتر صمد حمزه ئی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان و مسئولین شهرستان میناب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر حمزه‌ئی رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در مراسم جشن دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور مرکز میناب با بیان اینکه حضور دانشجویان در انجمن ها باعث تقویت و پیشرفت علمی افزایش توان عملی شان خواهد شد، افزود: انجمن های علمی، کانون های هلال احمر و بسیج در دانشگاه فعال می باشند و دانشجویان می توانند در این عرصه ها فعالیت داشته باشند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان تصریح کرد:جشنواره های متعددی در دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است و دانشجویان می توانند در این انجمن ها، جشنواره ها حضور و مشارکت فعال داشته باشند و در طول تحصیل مهارت های کافی را کسب نمایید .

دکتر حمزه ئی افزود: دانشگاه پیام نور به سمت دانشگاه های نسل سوم و کار آفرین در حال حرکت است و بخش عمده ای از نیازهای کشور و سرزمین ایران توسط همین کار آفرینان و متخصصان آینده حل خواهد شد که از فارغ التحصیلان دانشگاه خواهند بود.

وی موفقیت انجمن علمی روانشناسی دانشگاه پیام نور مرکز میناب در مرحله کشوری جشنواره حرکت در بین انجمن های علمی سراسر کشور را تبریک گفت و خاطر نشان کرد: این موفقیت اراده و انگیزه دانشجویان پیام نور مرکز میناب را نشان می دهد.

در ادامه مهدی مصلحی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز میناب اظهار داشت: دانشگاه پیام نور، دانشگاهی است که بخش عمده فعالیت آن بر اساس توانایی دانشجویان پیش می رود و پیام نور یک دانشگاه آموزش محور و کتاب محور می باشد.

مصلحی افزود: دانشگاه پیام نور علاوه بر آموزش حضوری به دنبال آموزشهای الکترونیکی برای آن دسته از کارمندان و عزیزانی که وقت کافی برای حضور در کلاس را ندارند می باشد و بر حضور دانشجویان در فعالیت های فرهنگی، کانون ها و انجمن ها نیز تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز