استاندار هرمزگان در سیزدهمین نشست شورای معاونین:

نظم،‌ تعهد و مسئولیت‌پذیری سرلوحه کار ادارات باشد

۱۳۹۴/۰۷/۲۱ - ۰۷:۲۲:۰۶
کد خبر: ۳۲۹۰۹۸
نظم،‌ تعهد و مسئولیت‌پذیری سرلوحه کار ادارات باشد
استاندار هرمزگان با بیان اینکه نظم، تعهد و مسئولیت‌پذیری باید سرلوحه کار ادارات باشد، گفت: استانداری باید در این راه خود، پیشقدم‌ و پیشرو باشد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در سیزدهمین نشست شورای معاونان در این راستا اظهار داشت: اگر استانداری به عنوان نهاد حاکمیتی به وظایف خود به خوبی عمل کند، این نگاه و دیدگاه و روش به سایر دستگاه‌های اجرایی منتقل می‌شود و باید استانداری در این زمینه الگو باشد چرا که نظم، لازمه موفقیت در امور است.
وی در ادامه ضمن تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی، ستادی، مشاوران و سایر مسئولان حق استفاده از امکانات دولتی در انتخابات را ندارند، گفت: همه باید در این برهه از زمان همانند گذشته امانت‌دار واقعی امکانات و رای مردم باشیم و تلاش کنیم تا ضمن افزایش مشارکت حداکثری مردم، بتوانیم انتخاباتی پرشور و سالم را برگزار کنیم.
استاندار هرمزگان به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات اشاره و افزود: به فرموده ایشان رای مردم حق‌الناس است.
جادری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: هرمزگان خود را برای دوران پساتحریم آماده می‌کند و باید ضمن داشتن برنامه‌های مناسب با ظرفیت‌ها و شرایط خود، به تقویت ابعاد سرمایه‌گذاری و ترغیب هر چه بیشتر بخش خصوصی برای حضور در زمینه‌های تولید و خدمات، چشم داشته باشد تا از این رهگذر شاهد ارتقا شاخص‌های اجتماعی و رفاهی و اقتصادی مردم در استان باشیم.
نظر شما