استاندار هرمزگان:

بیانات وزیر اطلاعات موجبات خرسندی علمای تشیع و تسنن هرمزگان شد

۱۳۹۴/۰۷/۲۱ - ۰۷:۲۴:۳۹
کد خبر: ۳۲۹۰۹۹
بیانات وزیر اطلاعات موجبات خرسندی علمای تشیع و تسنن هرمزگان شد
استاندار هرمزگان گفت: بیانات امروز وزیر اطلاعات در جمع علمای اهل سنت موجبات خرسندی همه را فراهم آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در نهمین نشست شورای اداری استان هرمزگان که با حضور وزیر اطلاعات و نماینده ولی فقیه همراه بود، اظهار داشت: بیانات امروز وزیر اطلاعات در جمع علمای اهل سنت و تشیع موجبات خرسندی همه را فراهم آورده است.

وی به تصویب طرح برجام اشاره و اظهار امیدواری کرد زمینه کار برای برنامه‌های دولت تدبیر و امید بیش از پیش فراهم شود تا بتوانیم برنامه‌های اقتصاد مقاومتی مبتنی بر توسعه را رقم بزنیم.

نماینده عالی دولت در هرمزگان، همچنین با اشاره به مصوبه مجلس پیرامون برجام اشاره و یادآور شد: با یاری خداوند و تدابیر تمامی قوای نظام کشور در رویه خوبی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه توسعه هرمزگان به محور، توسعه دریامحور تعریف شده است، اضافه کرد: تنها در یک سال در منطقه ویژه خلیج فارس سرمایه‌گذاری صورت گرفته به 9 میلیارد دلار رسیده است.

استاندار هرمزگان، اضافه کرد: در این دو سال با تدابیر مناسب و مطلوب تمامی مدیران با خیال راحت ‌و آسوده توانسته‌اند طرح‌های توسعه را پیگیری کنند و خود را برای شرایط پساتحریم آماده می‌کنند.

جادری با بیان اینکه این شرایط ماحصل کار و نگاه مطلوب وزارت اطلاعات است، اضافه کرد: هرمزگان در خود تابلویی از نماد همبستگی و وحدت در خود ایجاد کرده است و این امر در مراسمی همانند مراسم محرم هویداست چرا که همه در کنار همه به انجام فریضه‌های دینی و مذهبی می‌پردازند.

وی با بیان اینکه امروز هرمزگان جزو استان‌های امن کشور به شمار می‌رود، یادآور شد: این امنیت با وحدت علمای مذهبی و هوشیاری مردم و تلاش نیروهای مربوطه میسر شده است.

استاندار هرمزگان در همان روزهای نخستین آغاز به کار دور جدید استانداری در هرمزگان، بنا را بر استفاده از نیروهای شایسته اهل سنت و تشیع در استان گذاشتیم، به نحوی که در حال حاضر چندین نیرو در مناصب بالا از برادران اهل سنت داریم.

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز در این نشست اظهار داشت: دعواها و جنگ‌های کنونی به هیچ مذهبی نیست و برخی‌ها برای تخریب چهره اسلام این جنگ‌ها را مذهبی جلوه می‌دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بخش زیادی از تحقق اقتصاد مقاومتی بسته به جامعه دارد، اضافه کرد: اگر فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه نباشد، همانطور که الان تخم مرغ، سجاده و سنگ قبر از چین می‌آید، این رویه تداوم پیدا خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: باید فرهنگ اقتصاد مقاومتی را در جامعه ترویج و تبلیغ کرد تا این امر در مردم نهادینه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز