مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از معلم فداکار بستکی تجلیل کرد

۱۳۹۴/۰۷/۲۱ - ۰۷:۵۳:۰۹
کد خبر: ۳۲۹۱۰۶
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از معلم فداکار بستکی تجلیل کرد
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، در سفری اختصاصی ، با حضور در منزل شخصی معلم فداکارباقر ابراهیمی دبیر ریاضی شهرستان بستک که برغم مصدومیت و پای گچ گرفته درکلاس درس حاضر شده بود، از این اقدام ارزشمند وی تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در این دیدار که با حضور مشاور اجرایی، سرپرست مدیریت آموزش و پرورش و مسوولان شهر بستک همراه بود ، ضمن تقدیر از زحمات، باقرابراهیمی دبیر ریاضی این شهرستان، اظهار داشت: در قداست شغل معلمی همین بس که در ردیف کار انبیاء توصیف شده چرا که همه اولیای صالح خدا در نقش معلم به روشنگری و ترویج ارزشهای الهی پرداخته اند.

علی کرمپور افزود: معلمان بهترین الگو و در شمار معتمدترین افراد جامعه هستند که این ارزش یک سرمایه بزرگ برای تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش همچنین گفت: فداکاری ارزشمند این دبیرعزیز نشان می دهد آنچه غایت کارمعلمی است تلاش بی حد و حصر برای ترویج و توسعه علم است که نمونه آن را شاهد هستیم بطوریکه این معلم عزیز در شرایط سخت جسمانی حضور در کلاس را به استراحت در منزل ترجیح داده است.

به گفته کرمپور: این اقدام نماد ایثار و از خودگذشتگی است چرا که با عمل خود دانش آموزان را به نیکی و ایمان دعوت می کند و این کار در سرشت و فطرت دانش آموزان نهادینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه کار این دبیر الگویی است برای دانش آموزان و همکاران فرهنگی است، اضافه کرد: چنین معلمی برای اینکه روح آگاهی و توانایی دانش آموزان را تقویت کند بدلیل مشکلات جسمی خود باز در کلاس در حاضر شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در ادامه از زحمات و تلاش باقر ابراهیمی دبیر ریاضی شهرستان بستک با اهداء لوح سپاس تقدیرکرد.

گفتنی است باقر ابراهیمی دبیر ریاضی شهرستان بستک با 28 سال سابقه تدریس در درس ریاضی به دلیل حادثه ای از ناحیه هر دو پاهای خود دچار شکستگی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز