مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان:

نقد کتاب ملی "هستی" با حضور نویسنده کتاب در بندرعباس برگزار می شود

۱۳۹۴/۰۷/۲۱ - ۰۸:۵۳:۵۴
کد خبر: ۳۲۹۱۳۷
نقد کتاب ملی هستی با حضور نویسنده کتاب در بندرعباس برگزار می شود
نشست ملی نقد کتاب "هستی" به همت اداره کل کتابخانه های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور فرهاد حسن زاده نویسنده اثر در بندرعباس برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محسن زینلی تختی مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان با اعلام این خبر گفت: فرهاد حسن زاده از نویسندگان مطرح کشور است که تا کنون بیش از80 اثر در حوزه ادبیات کودک، نوجوان و بزرگسال به رشته تحریر درآورده است

وی افزود: کتاب "هستی" آخرین اثر حسن زاده در حوزه ادبیات نوجوان است و در این کتاب روزهای آغازین جنگ تحمیلی با زبانی کودکانه از زبان یک دختربچه نوجوان روایت می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات بیان کرد: نقد و بررسی کتاب با حضور اعضای فعال کتابخانه برگزار می گردد و آثار فاخر ادبی مورد نقد و بررسی کتابخوان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب باعث می شود علاقمندان به کتابخوانی علاوه بر مطالعه دقیق کتاب با شیوه های داستان نویسی و نقدنویسی نیز آشنا شده و در آینده خود کتب فاخری را در استان تالیف نمایند.

زینلی تختی ضمن بیان اینکه برنامه های ویژه ای برای ترغیب کودکان و نوجوانان به کتابخوانی در نظر گرفته شده است گفت: در ماه گذشته نخستین نشست کتاب خوانی تخصصی ویژه "کودک، نوجوان و مادران قصه گو" برگزار گردید.

گفتنی است کتاب "هستی" آخرین اثر فرهاد حسن زاده با موضوع داستان کودک و نوجوان منتشر شده و جلسه نقد و بررسی این کتاب با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز چهارشنبه بیست و دوم مهرماه از ساعت 16 تا 18 در سالن همایش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز