نتایج ارزیابی عملکرد بخش‌های مختلف شهرداری بندرعباس اعلام شد

۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۰۶:۵۹:۳۴
کد خبر: ۳۳۰۳۶۵
طی مراسمی با حضور شهردار، معاونین، شهرداران مناطق و سایر مدیران شهرداری بندرعباس، نتیجه ارزیابی عملکرد صورت گرفته شش ماهه دوم سال گذشته، از سوی مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، عباس امینی‌زاده در این مراسم اظهار کرد: ارزیابی یکی از مهمترین موضوعات برای هر دستگاه اجرایی است.

وی با اشاره به اینکه به لحاظ اعتقادی نیز همه ما باید قبل از بازخواست شدن، به اعمال و کارکرد خودمان رسیدگی کنیم، افزود: فلسفه بازرسی، به این معنی نیست که کاری انجام نمی‌شود، بلکه حساب و بررسی برای این است که وضعیت را بدانیم و حداقلی‌ها را داشته باشیم و در جهت توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر برنامه‌ریزی داشته باشیم.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: اگر متوجه نباشیم در چه موقعیتی قرار داریم و چه وضعیتی داریم، نمی‌توان برای آینده و افقی که برای خودمان و سازمان طراحی کرده‌ایم دست یابیم.

امینی‌زاده با تأکید بر اینکه همه ارزیابی‌ها در ابتدا به خاطر این است که موقعیت‌ها را در سیستم و سازمان تشخیص دهیم، با اشاره به ارزیابی صورت گرفته از عملکرد شش ماهه دوم سال 93، ادامه داد: خوشبختانه در این دوره نیز مانند شش ماهه نخست سال قبل، ارزیابی خوبی صورت گرفته است.

این مقام مسئول با اظهار اینکه در مرحله اول ارزیابی‌ها، نقطه ‌نظرات متعددی مطرح گردید که در این مرحله بسیاری از این نقطه نظرات گرفته شده و در ارزیابی قرار داده شده، اضافه کرد: علاوه بر این، توجه به شاخص‌های مد نظر وزارت کشور که برای شهرداری‌ها مد نظر است، در ارزیابی صورت گرفته لحاظ شده است.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه تمام تلاش‌ها باید منتهی به نتیجه مطلوب شود، گفت: این انتظار وجود دارد که جایگاه بخش‌های مختلف در ارزیابی‌های بعدی بهبود یابد.

امینی‌زاده همچنین با تأکید بر اینکه سازمان‌ها و مناطق باید به مسئله درآمد و مدیریت مالی نگاه ویژه‌ای داشته باشند، تصریح کرد: بزودی بازرسی ویژ در حوزه درآمد نیز برای همه مدیریت‌ها، سازمان ها و مناطق انجام خواهد شد.

اضافه می‌شود، بر اساس ارزیابی صورت گرفته از سوی کارشناسان مجموعه مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس در بخش مناطق به ترتیب شهرداری منطقه دو رتبه اول، شهرداری منطقه یک رتبه دوم و شهرداری منطقه سه رتبه سوم را بدست آورد.

در بخش معاونت‌های شهرداری بندرعباس نیز معاونت خدمات شهری و معاونت فنی و عمرانی حائز رتبه‌های برتر شدند.

در رتبه‌بندی صورت گرفته پس از انجام ارزیابی در حوزه‌های مختلف، در حوزه اداری سازمان تاکسیرانی شهرداری بندرعباس، در حوزه حقوقی، سازمان عمران، در حوزه عمرانی، شهرداری‌های منطقه یک و سه، در حوزه مالی، شهرداری منطقه سه و در اجرای پروژه‌های شاخص، مدیرعامل سازمان عمران(آقای سجودی) و شهردار منطقه سه(آقای مظهری) موفق به کسب عناوین برتر شدند. همچنین در بخش مدیریت‌های برتر نیز مدیریت حقوقی و امور قراردادها موفق به کسب عنوان برتر شده است.

در ارزیابی سازمان‌های شهرداری بندرعباس نیز به ترتیب سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، سازمان پارکها و فضای سبز و سازمان فرهنگی ورزشی موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز