با همراهمی مدیر کل شیلات هرمزگان صورت گرفت:

بازید استاندار هرمزگان و جعی از مدیران ارشد استان از صید میگو در بندرعباس

۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۰۷:۰۲:۵۶
کد خبر: ۳۳۰۳۶۶
بازید استاندار هرمزگان و جعی از مدیران ارشد استان از صید میگو در بندرعباس
استاندار هرمزگان به همراهی مدیرکل شیلات هرمزگان،معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان و جمعی از مسولین استان و اداره کل شیلات هرمزگان از روند صید میگو و همچنین صیدگاه میگو بندرعباس بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، استاندار هرمزگان در حاشیه این بازدید با اشاره به ظرفیت های گسترده این استان در زمینه شیلات، عنوان کرد: باید در زمینه توسعه شیلات این استان بیشتر کار کنیم و به مباحث صیادی توجه بیشتری داشته باشیم

دکتر جاسم جادری افزود: فعالیت های صیادی و شیلاتی یکی از مشاغل اصلی مردم هرمزگان برای تامین معیشت است که باید به رفع مشکلات این بخش توجه ویژه ای شود.

وی از تمهیدات صورت گرفته برای فصل صید میگو در استان هرمزگان قدردانی کرد و افزود: نیاز است در این خصوص برنامه مدونی با تعیین زمان بندی مشخص و تعریف محورهای توسعه شیلات استان تدوین شود.

دکتر جادری تصریح کرد: شیلات می تواند محور توسعه استان هرمزگان باشد و باید همه تلاش کنیم تا بهتر از ظرفیت ها استفاده شود .

در ادامه و در حاشیه این بازید مدیر کل شیلات هرمزگان با اشاره به روند خوب صید میگو در سال جاری گفت: بازسازی ذخایر میگو کمک شایانی به حفظ و پایداری صیادی می کند.

سید پرویز محبی  از صید غیر مجاز به عنوان یکی از عوامل خطر ساز حفظ ذخایر آبزیان یاد کرد و افزود :امید است با همکاری دستگاه های ذی ربط و همچنین حمایت های خوب دولت تدبیر و امید به ویژه در این زمینه در آینده ای نزدیک شاهد گامهای خوبی در این عرصه باشیم.

وی از شهرستان بندرعباس  به عنوان شهرستانی شیلاتی یاد کرد و افزود: برخورداری از صنعت پرورش میگو،صنعت پرورش ماهی،صید و صیادی،صنایع شیلاتی و دیگر فعالیت های شیلاتی در این شهرستان باعث شده ماهیت این شهرستان شکل شیلاتی به خود بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز