طی نشست مدیر کل حفاظت محیط زیست و نیروی انتظامی استان هرمزگان؛

ارتقای همکاری‌های اداره کل حافظت محیط زیست و نیروی انتظامی استان

۱۳۹۴/۰۷/۲۹ - ۰۹:۵۷:۵۸
کد خبر: ۳۳۱۹۹۲
ارتقای همکاری‌های اداره کل حافظت محیط زیست و نیروی انتظامی استان
مدیر کل حفاظت محیط زیست و سردارعزیزالله ملکی فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان طی نشستی خواستار همکاری های مشترک بین دو دستگاه شدند.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، این نشست با حضور مدیرکل ، معاونین و روسای ادارات محیط زیست استان هرمزگان با سردار عزیزالله ملکی فرمانده نیروی انتظامی استان انجام شد.
وفادار ضمن تاکید اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در خصوص پیشگیری ،مقابله و نیز برخورد قانونی با انواع تخلفات غیرقانونی در زمینه حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی خواستار همکاری و تعامل بیش از پیش نیروهای انتظامی استان در راستای حفاظت از محیط زیست استان بخصوص در بخش های حفظ اراضی ملی و حفاظت شده کشف و ضبط سلاح های غیر مجاز ،کنترل گمرکات ، فرودگاهها ،  پاسگاه های بین راهی در بحث گونه های ارزشمند سایتیس (cites)   ، همکاری با نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان در رابطه با گشت و کنترل در خصوص کواخی و برخورد با متخلفین و همکاری در زمینه مباحث آموزشی شدند.
 
سردار عزیزالله ملکی فرمانده نیروی انتظامی استان ،آمادگی نیروی انتظامی استان رادر زمینه همکاری و تعامل بیشتر با محیط زیست استان در موضوعات مختلف زیست محیطی بویژه در حوزه صیانت از تنوع زیستی استان اعلام داشتند.

وفادار درحاشیه این دیدار افزودند: امروزه شاهد این هستیم که دلاورمردان نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی خود امنیت و آسایش را به ملت هدیه داده اند که شایسته قدردانی است.

وفادار افزود: پرسنل خدوم نیروی انتظامی در سطح استان همواره این اداره کل را در انجام وظایف سازمانی بویژه کشف تخلفات و دستگیری متخلفین یاری نموده که از همه آنها قدردانی می کنم .

وی افزود: همکاری نیروی انتظامی استان و اداره کل حفاظت محیط زیست موجب افزایش امنیت مناطق تحت مدیریت می شود و با این کار دستیابی به اهداف آسانتر خواهد بود

گفتنی است وفادار در پایان دیدار تابلو بیانات رهبری را به سردارملکی اهداء نمودند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز