رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان مطرح کرد:

امانتدار رای مردم در انتخابات هستیم

۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۰:۴۷
کد خبر: ۳۳۲۳۲۸
امانتدار رای مردم در انتخابات هستیم
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان با تاکید بر رعایت امانتداری در انتخابات، این امر را وظیفه شرعی و قانونی تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات پیش رو دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، بهروز اکرمی در نشست مشترکی که با حضور اعضای ستاد انتخابات و هیئت نظارت بر انتخابات استان هرمزگان برگزار شد، عنوان کرد: دشمن همیشه با حربه القاء و ایجاد یاس و نا امیدی در بین مردم در پی کمرنگ جلوه دادن مشارکت جامعه در تعیین سرنوشت خود بوده که این خدعه همیشه با هوشیاری و درایت مثال زدنی مردم و حضورشان در پای صندوق های رای به شکست انجامیده است.

وی افزود: همدلی و همزبانی موجود در کشور چه در بین مسئولان نظام و چه در بین آحاد مختلف جامعه، نوید از حضوری پرشور در انتخابات پیش روی دارد که امیدواریم این اشتیاق مردمی با تلاش برگزار کنندگان انتخابات در صیانت از نظر جامعه، دوچندان شود.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان همچنین با اشاره به لزوم رعایت اصل بی طرفی و امانتداری در انتخابات، خاطرنشان کرد: وظیفه شرعی و قانونی تمامی اعضا و برگزار کنندگان انتخابات، رعایت بی طرفی و امانتداری است و این دو اصل را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان هرمزگان، بیان داشت: مقدمات اولیه برگزاری دو انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی فراهم شده و فرمانداران شهرستان های تابعه استان با برگزاری جلسات مقدماتی، آمادگی سخت افزاری و نرم افزاری خود را برای برگزاری انتخابات اعلام کرده اند.

در ادامه این جلسه رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان هرمزگان با اشاره به اهمیت و جایگاه انتخابات پیش رو، گفت: آموزش مجریان برگزاری انتخابات و آشنایی آنان با قانون می تواند به سلامت انتخابات کمک کند.

وحیدی افزود: امیدواریم با رعایت قانون و دقت در برگزاری انتخابات، آنچه که خواسته عموم جامعه است، تحقق یابد.

وی در پایان با تاکید بر عدم جانبداری در تایید یا رد کاندیداهای احتمالی، اظهار داشت: اصل و ملاک هیئت نظارت برای احراز صلاحیت کاندیداها، نص صریح قانون و عمل به آن است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز