مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خبرداد:

اختصاص ۳۰میلیارد ریال برای سرویس مدارس روستایی و سرانه غذایی

۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۰۷:۳۴:۳۸
کد خبر: ۳۳۲۸۶۵
اختصاص ۳۰میلیارد ریال برای سرویس مدارس روستایی و سرانه غذایی
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از اختصاص 30میلیارد ریال برای سرویس مدارس روستایی و سرانه غذایی مدارس شبانه روزی در جلسه شورای آموزش و پرروش خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ علی کرمپور درحاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش استان با بیان این خبرافزود: به همت شورای آموزش و پرورش استان ،با راهبری استاندارهرمزگان درجایگاه ریاست شورا،اختصاص این مبلغ به تصویب رسید که ازاین میزان 20میلیارد ریال بابت ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس روستا مرکزی و 10میلیارد نیز برای تقویت سرانه غذایی مدارس شبانه روزی تخصیص خواهد یافت که قطعا نقش موثری در کم کردن مشکلات این بخش مهم دارد.

به گفته وی این مبلغ با استفاده از ظرفیت منابع استانی و حمایت استاندارو فرمانداران تامین می شود.

کرمپورهمچنین گفت:هم اکنون 136روستا به عنوان روستاهای مرکز، دانش آموزان 864روستا را تحت پوشش تحصیلی دارند که باید دربحث سرویس های رفت و آمد و همچنین مدارس شبانه روزی مورد حمایت بیشتری باشند.

دبیرشورای آموزش و پرورش هرمزگان همچنین گفت: در نشست اخیرشورا علاوه بر پیگری مصوبات گذشته گزارشی ازاجرای بسته خرید خدمات آموزشی درسال تحصیلی 94-93به استناد پیگیری مصوبات جلسه قبل ارائه شد.

وی ادامه داد: گزارش میزان اخذ بند سه ماده 13(عوارض اخذ شده سهم آموزش و پرورش) شش ماهه اول سال 94در شهرداریهای سراسر استان، گزارش و تصویب نحوه اخذ ماده 16قانون تشکیل شورای آموزش و پرورش و همچنین گزارش مدارس شبانه روزی و ایاب و ذهاب دانش آموزان و پراکندگی پوشش جمعیتی استان از دیگر موارد مطرح شده در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و برای آن تصمیم گیری شد.

کرمپوردر پایان با بیان اینکه جامعه توسعه یافته درگروآموزش و پرورش پویا و بالنده است خاطرنشان کرد: این مهم یک نظریه جهانی است که قطعا بدون آن هیچ هدف توسعه ای اتفاق نخواهد افتاد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز