استاندار هرمزگان در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان:

از ظرفیت های مردمی در مبارزه با قاچاق استفاده شود

۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۰۷:۰۶:۰۲
کد خبر: ۳۳۳۲۱۱
از ظرفیت های مردمی در مبارزه با قاچاق استفاده شود
استاندار هرمزگان گفت: اگر شناسایی سرباندها و کنترل مسیرهای اصلی قاچاق را در اولویت قرار دهیم، موفقیت های بیشتری به دست خواهیم آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان با بیان اینکه استان هرمزگان در مبارزه با قاچاق ماموریتی ملی دارد، عنوان کرد: نیازمند هوشیاری بیشتری در امر مبارزه با قاچاق در هرمزگان هستیم و به دلیل تلاش های بسیار خوبی که از سال گذشته تا کنون صورت گرفته شاهد جدیت و تلاش گسترده در مبارزه با قاچاق در هرمزگان بوده ایم.

وی خواستار تجدید نظر در سیاست های مبارزه با قاچاق شد و افزود: نباید وقت خود را روی مسائل جزئی صرف کنیم و اگر شناسایی سرباندها و کنترل مسیرهای اصلی قاچاق را در اولویت قرار دهیم، موفقیت های بیشتری به دست خواهیم آورد.

استاندار هرمزگان همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت های مردمی در مبارزه با قاچاق تاکید کرد و بیان داشت: مردم مرزبانان بسیار خوبی هستند و نیاز است به سمت عمومی کردن مبارزه با قاچاق برویم و از کمک مردم استفاده کنیم.

جادری تصریح کرد: رسیدگی به پرونده های کلان و اساسی قاچاق نیز باید در اولویت باشد و نباید توان خود را صرف پرونده های ریز کنیم.

وی با اشاره به اهمیت توجه به دو مقوله آموزش و پیشگیری در مبارزه با قاچاق، اظهار داشت: اجرای کامل طرح جامع مبارزه با قاچاق کالا و ارز در هرمزگان نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز