مدیرکل حمل ونقل وپایانه های استان هرمزگان:

ثبت ۶ میلیون و ۸۵۰ هزار تردد در جاده های هرمزگان

۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۰۸:۲۰:۳۰
کد خبر: ۳۳۳۲۳۶
ثبت ۶ میلیون و ۸۵۰ هزار تردد در جاده های هرمزگان
مدیرکل حمل ونقل وپایانه های استان هرمزگان گفت : بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه تردد شمار برخط راههای استان در مهرماه امسال تردد 6 میلیون و 850 هزار وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی هرمزگان به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان مهندس علیرضا مجرد افزود : در این مدت محور بندرعباس - بندر شهید رجایی با مجموع 30 درصد از ترددهای ثبت شده بیشترین بار ترافیکی در استان را داشته است.

وی افزود : در این مدت 242 هزار و 535 وسیله نقلیه سبک و سنگین در این محور تردد کردند.

مهندس مجرد با اشاره به اینکه نرخ جریان ترافیک در راههای استان معادل 164 وسیله نقلیه در ساعت است افزود : محور بندر شهید رجایی – بندرعباس با تردد 935 وسیله نقلیه در ساعت ، بیشترین نرخ جریان ترافیکی در استان را داشته است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان همچنین کمترین نرخ جریان ترافیک در هرمزگان را با ثبت  تردد 17 وسیله نقلیه در ساعت مربوط به محور لامرد – سه راهی چهوو دانست.

وی ، سرعت متوسط تردد وسایل نقلیه در راههای هرمزگان را 75 کیلومتر در ساعت عنوان کرد و افزود : در این مدت بیشترین سرعت متوسط وسایل نقلیه با تردد 94 کیلومتر در ساعت ، در محور بندرعباس – سه راهی چاه شیرین ثبت شد. 

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان هرمزگان با تأکید بر اینکه در این ماه حدود 10 درصد از وسایل نقلیه عبوری در جاده های استان فاصله طولی مجاز بین دو خودرو را رعایت نکردند اظهار داشت : تخلف 197 هزار و 640 وسیله نقلیه در محور بندر شهید رجائی- بندرعباس به ثبت رسید.

مهندس مجرد همچنین در پایان به تخلف خودروهای عبوری در جاده های استان به دلیل عدم رعایت سرعت مجاز اشاره کرد و افزود : 39 هزارو 440 وسیله نقلیه در محور بندرعباس – سه راهی چاه شیرین سرعت مجاز در رانندگی را رعایت نکرده و دچار تخلف شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز