استاندار هرمزگان در شورای هماهنگی امور ایثارگران استان:

اشتغال فرزندان ایثارگران به عنوان اولویتی مهم پیگیری شود

۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۷:۳۷:۳۴
کد خبر: ۳۳۳۹۳۰
اشتغال فرزندان ایثارگران به عنوان اولویتی مهم پیگیری شود
استاندار هرمزگان با بیان اینکه اشتغال فرزندان ایثارگران باید در اولویت کار قرار گیرد، گفت: این موضوع باید در جلساتی با ادارات و دستگاه های استان پیگیری شود و راهکارهای عملی به لحاظ قانونی و اعتباری برای اشتغال فرزندان ایثارگران در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در نشست شورای هماهنگی امور ایثارگران استان هرمزگان، عنوان کرد: این شورا بازوی مشورتی استاندار و فرمانداران در زمینه های نقش ایثارگران در جامعه و ارائه پیشنهادات مختلف در این خصوص است و باید در آن پیشنهادات کاربردی ارائه شود تا بتوانیم برای ایثارگران کارهای مناسب انجام دهیم.

وی با بیان اینکه اشتغال فرزندان ایثارگران باید در اولویت کار این شورا قرار گیرد، افزود: این موضوع باید در جلساتی با ادارات و دستگاه های استان پیگیری شود و راهکارهای عملی به لحاظ قانونی و اعتباری برای اشتغال فرزندان ایثارگران در نظر گرفته شود.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: نیاز است در این این خصوص جلسه ویژه ای با موضوع اشتغال فرزندان ایثارگران با حضور نهادها و دستگاه هایی که می توانند نیرو جذب کنند و حتی بخش خصوصی  برگزار و این مسئله حل شود.

جادری خاطرنشان کرد: باید با دستور کار مشخص در جلسات این شورا کار را به پیش ببریم و پس از رفع مشکل اشتغال می توانیم به دیگر موضوعات بپردازیم.

جادری با تاکید بر اینکه باید برای حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم، اظهار داشت: بنیاد شهید و دیگر دستگاه های فرهنگی و از جمله این شورا باید در این خصوص نقش آفرینی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز