مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خبرداد:

هرمزگان در پروژه مهر، برترکشوری شد

۱۳۹۴/۰۸/۰۷ - ۰۹:۲۴:۱۳
کد خبر: ۳۳۴۳۲۸
هرمزگان در پروژه مهر، برترکشوری شد
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان ازموفقیت کشوری آموزش و پرورش استان در پروژه مهر خبرداد وگفت: برابر ارزیابی ستاد پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش، آموزش و پرورش هرمزگان در شاخص عملکرد پروژه مهر،رتبه برترکشوری را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ علی کرمپور با اعلام این خبرافزود: برای ارزیابی عملکرد پروژه مهر استانها که با شش کمیته از اردیبهشت هرسال تا مهرماه روند اجرایی بازگشایی مدارس را در همه ابعاد کمی و کیفی به دقت دنبال می نماید شاخص هایی از سوی وزارت آموزش و پرورش وضع شده است که پس از ارزیابی نهایی از مجموع 100 امتیازکل ،استان هرمزگان با امتیاز99.44به عنوان استان برتر کشور شناخته شده است.

وی یادآورشد:این ارزیابی علاوه برعملکرد ادارات در پروژه مهر،نتایج بازید هیات های وزارتی از مدارس استان را نیز شامل می شود و مقررگردید کارنامه ارزیابی در اختیاردست اندرکاران قرارگیرد تا ضمن مشاهده نتایج، مطلوبیت عملکرد خود را نیز ارتقاء بخشند.

کرمپوربیان داشت:برابراعلام وزارت آموزش و پرورش 30نفراز دست اندرکاران پروژه مهراستان هرمزگان لوح تقدیر کشوری را دریافت خواهند کرد و دستور تقدیر از 300نفرعامل اجرایی در استان نیز از سوی وزارت آموزش و پرورش صادرشده است.

مدیرکل آموزش و پرروش هرمزگان همچنین با بیان اینکه شاخص های نظام تعلیم و تربیت در هرمزگان درحال تحول است از نگاه ویژه وزارت آموزش و پرورش به روند تحولگرای آموزش و پرورش در استان هرمزگان خبرداد.

کرمپورخاطرنشان کرد:خوشبختانه فضای کار در استان هرمزگان سراسر مملو از وحدت، همدلی و همیاری است و بستر کار در استان به خوبی فراهم است.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از پروژه مهر یادآورشد:آموزش و پرورش هرمزگان با اولویت بخشی به پروژه مهر و بسیج امکانات و استفاده از همه ظرفیت ها سال تحصیلی جدید را با 340هزار دانش آموز در سه هزار و 526مدرسه آغازکرد.

مدیرکل آموزش و پرروش هرمزگان در پایان بیان داشت:14هزار و 267معلم نیز در سراسر استان راهبری امر خطیر تعلیم و تربیت را برعهده دارند که باید گفت همه امکانات و ظرفیت ها بسیج شده است تا سال تحصیلی پویا و بالنده ای را فرا روی خود داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز