مدیرکل آموزش و پرورش استان خبرداد:

۳۰۰ هزار دانش آموز هرمزگانی در انتخابات شورای دانش آموزی شرکت کردند

۱۳۹۴/۰۸/۰۷ - ۰۹:۲۷:۱۸
کد خبر: ۳۳۴۳۳۱
۳۰۰ هزار دانش آموز هرمزگانی در انتخابات شورای دانش آموزی شرکت کردند
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به برگزاری هجدهمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در استان که همزمان با سراسر کشور انجام شد، گفت: در این انتخابات بیش از 300 هزار دانش آموز استان به پای صندوق های رأی رفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،علی کرمپور در مراسم نمادین انتخابات شورای دانش آموزی که در دبیرستان دخترانه شاهد ناحیه دو برگزار شد از زحمات وتلاشهای اعضاء شورای دانش آموزی سال گذشته تقدیر کرد و افزود: شورای دانش آموزی، جایگاه و اهمیت ویژه ای در مشارکت دانش آموزان در مدیریت مدارس دارد و دانش آموزان می بایست با فعالیت و پیشنهادات خود این جایگاه را تثبیت نمایند.

وی هدف از تشکیل شورای دانش آموزی مشارکت دانش آموزان در امور مربوط به مسائل آموزشی ،پرورشی ، انضباطی وایجاد ارتباط صحیح و مستقیم بین دانش آموزان و اولیای مدرسه دانست.

وی خاطرنشان کرد: در ترکیب اجرایی هر شورا در مدارس به نسبت جمعیت هر مدرسه پنج تا 11 نفر به عنوان اعضای شورای دانش آموزی انتخاب می شوند.

مدیر کل آموزش و پرروش هرمزگان همچنین تقویت مشارکت عمومی و استفاده حداکثری از همه ظرفیت های فراسازمانی را از راهبردهای وزارت آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: بهره گیری از خرد جمعی و فراهم نمودن بستر حضور مشارکت عمومی در برنامه های آموزش و پرورش به عنوان یکی از مهمترین راهبردهای وزات آموزش و پرورش مورد تاکید مقام عالی وزارت است و در این راستا باید همه تلاش ها معطوف تحقق اهداف باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز