با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و دیگر مسئولانی استانی؛

افتتاح نمایشگاه پدافند غیرعامل در شهرستان بندرعباس

۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۰۷:۰۹:۱۰
کد خبر: ۳۳۴۷۷۱
افتتاح نمایشگاه پدافند غیرعامل در شهرستان بندرعباس
نمایشگاه هفته پدافند غیرعامل با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و دیگر مسئولانی استانی در بندرعباس افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در این نمایشگاه ۱۲ کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل استان هرمزگان، دستاوردها، توانمندی و تولیدات خود را برای بازدید عموم به نمایش گذاشته اند. این نمایشگاه در سالن اجتماعات دانشگاه هرمزگان (گفتگوی تمدنها ) در شهرستان بندرعباس به مدت شش روز در دونوبت صبح وبعدازظهربرگزار می گردد.  
نمایشگاه پدافند غیرعامل در شهرستان بندرعباس ، با حضور معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری افتتاح شد در این مراسم مدیران وروسای دستگاههای اجرائی ازجمله مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان ، معاونین و روسای ادارات تابعه حضور داشتند .
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان دراین مراسم بابیان اینکه :  برای عمومی کردن مفهوم پدافند غیرعامل و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به گروه های مختلف برپا شده است.
اکرمی افزود: در هفته پدافند غیرعامل اجرای ۱۳۰ برنامه در هرمزگان پیش بینی شده که مهمترین آن برگزاری رزمایش با همکاری دستگاه های مختلف است که به عمومی سازی پدافند غیرعامل کمک می کند.
وی گفت: در چند سال اخیر در حوزه پدافند غیرعامل در هرمزگان اقدامات مؤثری صورت گرفته و امسال هرمزگان یکی از استان های برتر در حوزه پدافند غیرعامل معرفی شده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز